نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

برای چشم‌های محمد/ این کودک نزدیک بود بینایی‌اش را از دست بدهد

برای چشم‌های محمد/ این کودک نزدیک بود بینایی‌اش را از دست بدهد

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
201200000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20120000 - $percent=1.006 -

100 %

227

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

برای چشم‌های محمد/ این کودک نزدیک بود بینایی‌اش را از دست بدهد

محمد دو سال و نیمه، اهل یکی از روستاهای شیراز است. این پسر کوچک چند ماه پیش به علت حساسیت به نخل و خاک دچار تورم چشم شد و علی رغم هشت روز بستری در بیمارستان بیماری‌اش تشخیص داده نشد.
در نهایت محمد را به علت عفونت شدید چشم به صورت اورژانسی در بیمارستان خلیلی شیراز بستری کردند و هشت بار مورد عمل جراحی قرار دادند.
در این مدت پزشک جراح چندین بار پیشنهاد تخلیه چشم کودک را مطرح کرد اما پدر محمد نپذیرفت.
اکنون صبر و مقاومت پدر نتیجه بخشیده و وضعیت چشم محمد رو به بهبودی است اما او نیاز به مصرف داروی خاصی دارد که گران قیمت و کمیاب است. شربت پسوکونازول که هر بطری آن ۱۰۴ سی سی و قیمت آن بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است. محمد تا بهبودی کامل به روزانه ۱۰ سی سی از این شربت، معادل ۴ بطری نیاز دارد. تٲمین هزینه این دارو برای پدر که کارگر زمین‌های کشاورزی است و در این مدت به علت پیگیری درمان محمد، بیکار شده، امکان پذیر نیست.
گفتنی است پدر و مادر محمد نسبت به فرزندان خود بسیار مسئولیت‌پذیر و علاقمند هستند. اکنون که فرزند کوچکشان در بیمارستان شیراز بستری است، مادر همراه فرزند دیگر خود در روستا باقی مانده و پدر همراه محمد به شیراز آمده است. او در این چند ماه یا در بیمارستان کنار پسرش بوده و یا در خانه دوستان و آشنایان اقامت داشته است.
برای تٱمین هزینه داروها و پرداخت مخارج بیمارستان، به مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیاز داریم تا محمد کوچولو سلامت چشمش را دوباره به دست آورد و به خانه برگردد. مثل همیشه منتظر یاری شما عزیزان هستیم.
بینایی به چشم محمد بازگشت

بینایی به چشم محمد بازگشت

سه شنبه ۰۲,شهریور,۱۴۰۰ | 509 نفر

محمد کودک ۴ ساله‌ای که در اثر حساسیت دچار عفونت چشمی شده بود با کمک مهرآفری . . .