نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

وانیا که توسط پدرش رها شده، نیاز به جراحی دارد

وانیا که توسط پدرش رها شده، نیاز به جراحی دارد

وضعیت کمپین

160000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
164201000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=16000000 - $amount_help=16420100 - $percent=1.02625625 -

102 %

173

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

وانیا که توسط پدرش رها شده، نیاز به جراحی دارد

وانیا پنج سال دارد و با بیماری ژنتیکی میلومنگوسل به دنیا آمده است. در این بیماری، ضعف شدید عضلانی باعث ایجاد ناهجاری در پا، کمر و سایر قسمت‌های بدن می‌شود و همچنین با اثر مستقیم بر روی سیستم عصبی، به تدریج سبب معلولیت در اعضای بدن می‌شود.
وقتی وانیا به دنیا آمد و بیماری‌اش توسط پزشکان، لاعلاج تشخیص داده شد، پدر او اصرار داشت که بچه را به بهزیستی بسپرند ولی مادر که در مقابل این اصرار مقاومت می‌کرد، سرانجام با بخشیدن مهریه و نفقه، از همسرش جدا شد و حضانت دخترش را بر عهده گرفت. از آن زمان تا کنون، کسی از پدر وانیا خبر ندارد و مادر به تنهایی بار زندگی را به دوش می‌کشد.
وانیا کودک باهوش و از نظر ذهنی کاملا سالمی است. او به علت ضعف و ناهنجاری در ناحیه پا، هنگام راه رفتن مشکل دارد اما همچنان می‌تواند حرکت کند. با این حال به تازگی و با گسترش بیماری به ناحیه کمر و نخاعش، پزشکان می‌گویند به سرعت باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
در صورتی که این عمل به تعویق بیوفتد یا انجام نشود در آینده وانیا توانایی راه رفتنش را به کلی از دست می‌دهد و مجبور می‌شود تا آخر عمر از ویلچر استفاده کند.
هزینه عمل جراحی وانیا ۱۶ میلیون تومان برآورد شده که مادر قادر به تامین آن نیست.
او که قبلا با کار خدماتی در رستوران‌ها و هتل‌ها مخارج زندگی را تٱمین می‌کرد، اکنون به دلیل شیوع کرونا مدتی است که بیکار شده و منبع درآمدی ندارد. مادر وانیا تا به حال بخش‌های زیادی از جهیزیه‌اش را برای تامین هزینه درمان دخترش فروخته است. از یاوران مهرآفرین درخواست کمک برای تٲمین هزینه جراحی وانیا کوچولو را داریم.

آینده وانیا چه شد؟

کمر وانیا جراحی شد/ روند بهبودی دختر ۵ ساله مبتلا به میلومنگوسل

کمر وانیا جراحی شد/ روند بهبودی دختر ۵ ساله مبتلا به میلومنگوسل

یکشنبه ۲۶,اردیبهشت,۱۴۰۰ | 469 نفر

وانیا کودک ۵ ساله اصفهانی با حمایت یاوران مورد عمل جراحی قرار گرفت.وانیا به . . .