نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این دختر جوان به علت نابینایی منزوی شده است

این دختر جوان به علت نابینایی منزوی شده است

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
101305000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10130500 - $percent=1.01305 -

101 %

109

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این دختر جوان به علت نابینایی منزوی شده است

ریحانه ۱۸ سال دارد. او فرزند اول خانواده است که در بدو تولد به علتی ناشناخته مبتلا به بیماری آب مروارید بود. به علت نداشتن هزینه درمان، چشم بچه به موقع عمل نشد و ریحانه در کودکی، بینایی یک چشمش را از دست داد.
مادر ریحانه کارگر خدماتی و پدرش که قبلا در شرکت خصوصی مشغول به کار بوده، در اثر سوختگی 70 درصد دیگر قادر به کار کردن نیست. پدر که سال گذشته دچار سانحه شده، تا به حال موفق نشده از طرق بیمه تامین اجتماعی بیمه بیکاری بگیرد و اکنون خانه نشین است.
این خانواده در منزل عموی بچه‌ها ساکن است که از آنها ودیعه نگرفته ولی ماهیانه مبلغ ۳ میلیون تومان اجاره بهاء دریافت می‌کند .
مادر ریحانه برای تامین مخارج زندگی کارهای خدماتی انجام می‌دهد اما در حال حاضر به علت شیوع کرونا بیکار شده و گهگاه به صورت مقطعی کار می‌کند.
اکنون یکی از چشم‌های ریحانه کاملا تخلیه شده و نیاز به پروتز دارد. مبلغ پروتز حدود ۱۰ میلیون تومان برآورد شده که خانواده قادر به پرداخت آن نیست. ریحانه به علت مشکل بینایی و تٱثیری که این ماجرا روی ظاهر او دارد دچار افسردگی شده و در برقراری ارتباط اجتماعی مشکل دارد. او هیچ دوستی ندارد و کاملا منزوی و گوشه‌گیر است. برای خرید پروتز ریحانه، چشم انتظار کمک‌های شما مهرآفرینان هستیم.

آینده ریحانه چه شد؟

پروتز چشم ریحانه تهیه شد

پروتز چشم ریحانه تهیه شد

دوشنبه ۲۲,دی,۱۳۹۹ | 847 نفر

ریحانه، دختر نوجوانی که به علت آب مروارید مادرزادی و عدم درمان به موقع، بین . . .