نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

برای تپش‌های قلب بی‌قرار فاطمه/ قلب این دختر ۱۵ ساله نیاز به درمان دارد

برای تپش‌های قلب بی‌قرار فاطمه/ قلب این دختر ۱۵ ساله نیاز به درمان دارد

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
125310000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12531000 - $percent=1.04425 -

104 %

142

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

برای تپش‌های قلب بی‌قرار فاطمه/ قلب این دختر ۱۵ ساله نیاز به درمان دارد

فاطمه دانش‌آموز ممتاز کلاس دهم، از زمان تولد یعنی از سال ۸۴ مبتلا به عارضه مادرزادی قلبی مبتلاست. بیماری فاطمه در چهار سالگی تشخیص داده شد و از آن زمان تحت درمان است.
پزشکان به علت فشار خون بالای ریوی، قادر به جراحی فاطمه نیستند و در نتیجه راهی جز مصرف مرتب دارو و ماهی یک بار مراجعه به بیمارستان امیرکبیر اراک ندارد. او قبلا برای درمان چند باری هم راهی تهران شده و در بیمارستان‌های امام خمینی، شهید رجایی و مدرس بستری شده است.
پدر فاطمه کارگر ساده و دچار مشکل ذهنی است که او را ناتوان از تٲمین مخارج خانواده کرده است. فاطمه با مادر و برادر پنج ساله‌اش در اتاق کوچکی از خانه پدربزرگ زندگی می‌کنند.
این دختر نوجوان با وجود ناراحتی و درد دائمی، دانش‌آموزی پرتلاش و عاشق درس خواندن است. سال پیش فاطمه با معدل ۱۹/۶۷ قبول شد و امسال هم با وجود مشکلات مربوط به کرونا، با سختکوشی مشغول درس خواندن است.
با این حال درمان فاطمه پرهزینه است و داروهایش ماهی یک میلیون تومان تمام می‌شود. برای هزینه درمان یک سال فاطمه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان نیاز داریم. از همراهان مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند.