نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

مادر و دو فرزند طعمه آتش شدند/ اهورا و محمدرضا باید جراحی شوند

مادر و دو فرزند طعمه آتش شدند/ اهورا و محمدرضا باید جراحی شوند

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
150250000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15025000 - $percent=1.0016666666667 -

100 %

147

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

مادر و دو فرزند طعمه آتش شدند/ اهورا و محمدرضا باید جراحی شوند

مهرماه سال گذشته خانه‌ای در اهواز به دلیل نشت گاز، طعمه حریق شد. یک زن و شوهر ، همراه دو فرزندشان در شعله‌های آتش گرفتار شدند و تا رسیدن نیروهای امدادی آسیب‌های جدی دیدند. لاله و همسر و دو پسرشان ابتدا به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند و بعد به دلیل ناتوانی کادر درمان از رسیدگی به آنها، بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال داده شدند. همسر لاله بعد از ۵ روز فوت کرد و خود او دچار سوختگی شدید تقریبا در تمام بدن شد. حالا بعد از گذشت چند ماه هنوز انگشتان دست زن جوان کج هستند و همچنین گردن او دچار مشکل حرکتی شده و با وجود چندین بار عمل جراحی، باز هم نیاز به عمل دارد.
لاله و پسرهایش پس از پنج ماه از بیمارستان مرخص شدند در حالی که محمدرضای ۱۴ ساله دچار ۷۵ درصد سوختگی شده و تحت عمل های مختلفی قرار گرفته و اکنون نیاز به فیزیوتراپی یک روز درمیان دارد. محمدرضا از دانش‌آموزان ممتاز مدرسه بوده که حالا به خاطر بدشکلی ظاهری دلش نمی‌خواهد به مدرسه برود چون معتقد است قیافه او باعث ترس همکلاسی‌هایش می‌شود. 
اهورای ۶ ساله هم دچار ۶۵ درصد سوختگی شده که با وجود عمل‌های مختلف هنوز بهبود نیافته است. اهورا به خاطر گوشت اضافه پاهایش نمی‌تواند راه برود و قرار است به زودی در بیمارستان طالقانی عمل شود.
این خانواده بعد از مرگ پدر، منزلی با مبلغ ۲۰ میلیون ودیعه و ماهی یک میلیون تومان اجاره کرده‌اند و در شرایط سختی زندگی می‌کنند. 
اتاق و آشپزخانه منزل در طبقه همکف و حمام و دستشویی در طبقه بالا قرار دارد که باعث شده لاله با وجود این که به سختی راه می‌رود، روزی چند بار فرزندانش را برای شستشو و سرویس بهداشتی به طبقه بالا ببرد و آنها را با دستان مجروحش استحمام کند و کارهای منزل را نیز با همان وضعیت انجام دهد. تمام لوازم منزل این خانواده در آتش سوزی از بین رفته‌اند و وسایل جدید را خیرین به آنها اهدا کرده‌اند. در حال حاضر نیز هزینه‌های زندگی این کودکان توسط خیرین تٲمین می‌شود ولی برای ادامه درمان فیزیوتراپی( جلسه‌ای ۱۵۰هزار تومان) و جراحی زیبایی تا چهره بچه‌ها اندکی طبیعی‌تر شود نیاز به مبلغی بالغ بر 15 میلیون تومان وجود دارد. 
از همراهان مهرآفرین خواهشمندیم مهر و یاری خود را به این مادر دردمند و فرزندانش هدیه کنند تا کمی از بار رنج آنها کاسته شود.