مرد شیشه‌ای با ضربات پتک دخترش را به کُما فرستاد | پدر با قرص برنج به زندگی خود پایان داد

مرد شیشه‌ای با ضربات پتک دخترش را به کُما فرستاد | پدر با قرص برنج به زندگی خود پایان داد | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۵,تیر,۱۳۹۹ | 725 نفر
مرد شیشه‌ای با ضربات پتک دخترش را به کُما فرستاد | پدر با قرص برنج به زندگی خود پایان داد
خشونت خانگی این ‌بار گریبان دختر ۲۰ساله کوهدشتی را گرفت. بار دیگر یک دختر جوان قربانی خشم پدرش شده و حالا روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند. این دختر در دعوایی خانوادگی با ضربه پتک به سرش به حالت کما رفت.

بيمار بستري
 پدر این خانواده قصد داشت پس از کشتن دخترش، همسرش را نیز به قتل برساند اما صدای فریاد کمک این زن مانع انجام یک جنایت دیگر شد. پدر خانواده وقتی دید که موفق به قتل همسرش نمی‌شود، با قرص برنج به زندگی خود پایان داد.

ساعت ٥ صبح بود. صدای فریاد یک زن در خانه‌ای در کوهدشت (لرستان) همسایگان را وحشت‌زده کرد. زن میانسالی فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست. با حضور همسایگان زن میانسال وحشت‌زده از آنان درخواست کمک کرد. مرتب می‌گفت دخترم را کشت. این زن که فریاد می‌زد و گریه می‌کرد، به همسایگان گفت که شوهرش دخترشان را زخمی کرده و قصد دارد او را هم به قتل برساند.

همسایگان بلافاصله موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع دادند. عوامل انتظامی و نیروهای اورژانس خیلی زود خود را به محل حادثه رساندند. دختر جوان که به‌شدت زخمی شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. زن میانسال همچنان اشک می‌ریخت و شوکه بود. او به مأموران پلیس گفت: شوهرم اعتیاد دارد. او چند بار تا حالا به من و دخترم حمله کرده است. این بار هم به سراغ‌مان آمد تا ما را بکشد. او با پتک به سر دخترم ضربه زد. بعد به سراغ من آمد که توانستم فرار کنم و همسایه ها را خبردار کنم.

با این اظهارات، مأموران پلیس به سراغ مرد خانواده رفتند. این مرد که حال و روز مناسبی نداشت، با دیدن مأموران گفت که قرص خورده و به‌ زودی خواهد مرد. او نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ولی نتوانست دوام بیاورد و جان خود را از دست داد. این در حالی بود که تحقیقات درباره این جنایت خانوادگی از سوی پلیس ادامه یافت. زن میانسال در حالی ‌که خودش هم کمی آسیب دیده بود، در تحقیقات بعدی گفت: شوهرم چون شیشه مصرف می‌کرد، دست به چنین کاری زد و زندگی من و دخترم را نابود کرد.

یکی از همسایگان این خانواده نیز ماجرای آن صبح را این چنین روایت کرد: این خانواده سال‌هاست که در این خانه زندگی می‌کنند. مرد خانواده کارمند بازنشسته شهرداری بود؛ اتفاقا وضع مالی بدی نداشتند ولی او چند وقتی می‌شد که به شیشه معتاد شده بود. از وقتی معتاد شد، خانواده‌اش را مرتب اذیت می‌کرد. چند باری شنیدیم که به جان همسر و دخترش افتاده و آنها را کتک زده بود. آن روز هم وقتی صدای فریادهای آنها را شنیدیم، خود را مقابل خانه‌شان رساندیم. زن بیچاره گریه می‌کرد و می‌گفت بالاخره کار خودش را کرد. در گریه‌هایش گفت که قبلا هم برای پول و اختلاف سر مسائل مالی قصد داشته آنها را به قتل برساند، اما موفق نشده بود و این بار هم در خواب به سراغ‌شان رفته بود.

مرد ادامه داد: به ‌هر حال بعد از این اتفاق مرد خانواده خودش را هم کشت. گویا او هنگام قتل شیشه مصرف کرده بود و در حالت طبیعی خودش نبود، اما وقتی دخترش را زخمی می‌کند و به حالت طبیعی برمی‌گردد، دست به خودکشی می‌زند. حالا هم از بیمارستان شنیده‌ایم که حال این دختر اصلا خوب نیست و به کما رفته است.

در حال حاضر پلیس تحقیقات خود را برای این پرونده همچنان ادامه می‌دهد تا زوایای پنهان این ماجرای تلخ آشکار شود.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟