توزیع ۲۲۰ دستگاه بخاری میان هموطنان سیل‌زده/مهرآفرین برای خانوارهای تحت حمایت خود کالاهای ضروری تهیه کرد

توزیع ۲۲۰ دستگاه بخاری میان هموطنان سیل‌زده/مهرآفرین برای خانوارهای تحت حمایت خود کالاهای ضروری تهیه کرد | 0 دیدگاه | یکشنبه ۰۳,آذر,۱۳۹۸ | 535 نفر
توزیع ۲۲۰ دستگاه بخاری میان هموطنان سیل‌زده/مهرآفرین برای خانوارهای تحت حمایت خود کالاهای ضروری تهیه کرد
مهرآفرین در آستانه فصل زمستان میان سیل‌زدگان استان‌های مختلف بخاری و لوازم منزل توزیع کرد.
از شروع سیل در نوروز امسال موسسه مهرآفرین خدمات‌رسانی به خانواده‌های سیل‌زده در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان را در دستور کار خود قرار داد و تا امروز به طور مستمر به حمایت از هموطنان سیل‌زده ادامه داده است.
مصطفي بينا کاشانی مدیر واحد اجرایی موسسه مهرآفرین در خصوص توزیع بخاری در میان مددجویان گفت:" با فرارسیدن فصل سرما و نیازسنجی از مناطق آسیب‌دیده مشخص شد تعدادی از خانواده‌ها از لوازم گرمایشی مناسب برخوردار نیستند. لذا ۲۲۰ دستگاه بخاری ۱۲۰۰۰ خریداری کردیم که بهترین کیفیت موجود در بازار بود. از این تعداد، یک بخش به مناطق سیل‌زده استان لرستان از قبیل خرم‌آباد و پل‌دختر ارسال شد. یک بخش دیگر به هموطنان سیل‌زده استان گلستان اختصاص پیدا کرد و تعدادی نیز میان بقیه مددجویان موسسه که با وجود داشتن فرزند کوچک در خانه از داشتن بخاری و هرگونه وسیله گرمایشی بی‌بهره بودند توزیع شد."
بخش عمده هزینه این بخاری‌ها توسط کارکنان شرکت ایرانسل به عنوان یاور موسسه تٲمین شد.

به گفته بینا کاشانی علاوه بر بخاری‌ها‌، تعدادی کالا و لوازم خانگی نیز خریداری و میان سیل‌زدگان استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان که اسباب و اثاثیه خود را در جریان سیل از دست داده بودند توزیع شده است؛ از جمله ۳۰ تخته فرش، ۲۸ دستگاه اجاق گاز، ۲۶ دستگاه یخچال، ۵ دستگاه کولر گازی و ۷ دستگاه چرخ خیاطی.
از تمام یاورانی که ما را در تهیه این اقلام یاری کردند به ویژه کارکنان شرکت ایرانسل قدردان و سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟