دومین مرکز حامی کودکان کار به دست خود بچه‌ها افتتاح شد/ گزارشی از مراسم افتتاحیه مرکز حمایت از کودکان کار مهرآفرین در روز جهانی منع کار کودک

دومین مرکز حامی کودکان کار به دست خود بچه‌ها افتتاح شد/ گزارشی از مراسم افتتاحیه مرکز حمایت از کودکان کار مهرآفرین در روز جهانی منع کار کودک | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۲۳,خرداد,۱۳۹۸ | 1256 نفر
دومین مرکز حامی کودکان کار به دست خود بچه‌ها افتتاح شد/ گزارشی از مراسم افتتاحیه مرکز حمایت از کودکان کار مهرآفرین در روز جهانی منع کار کودک
دومین مرکز حمایت از کودکان کار و خیابان مهرآفرین در روز جهانی منع کار کودک در جشنی با حضور کودکان تحت پوشش موسسه افتتاح شد.
۵۰ مادر و کودکی که در این جشن شاد شرکت کردند همگی تحت حمایت موسسه و جزو خانواده‌های بدسرپرستی هستند که با موضوع کار کودکان دست به گریبانند.
این بچه‌ها در روز جهانی مبارزه با کار کودک لحظات شادی را گذراندند و با گریم صورت، پخش موسیقی، نمایش موزیکال و مسابقه‌هایی که توسط گروه کودک ایرانی اجرا شد، سرگرم شدند.
در این مراسم دکتر سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷، مریم شیردل مدیر آسیب‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و فاطمه دانشور مدیرعامل موسسه مهرآفرین نیز در کنار بچه‌ها حضور داشتند و روبان افتتاح مرکز توسط خود کودکان کار قیچی شد.
بخش‌های مختلف این جشن از جمله پذیرایی و ناهار با حمایت مالی خیرین منطقه ۷  تدارک دیده شده بود.
ساختمان این مرکز واقع در محله نظام‌آباد، که ساختمانی قدیمی و متروکه و جزو املاک شهرداری منطقه ۷ بوده است، با مشارکت موسسه مهرآفرین و پشتیبانی یاورانش بازسازی و تجهیز شده تا از این پس به عنوان پایگاهی برای حمایت و خدمات رسانی به کودکان کار بهره برداری شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟