سفر پرهیجان بچه‌های مهرآفرین به سرزمین عجایب

سفر پرهیجان بچه‌های مهرآفرین به سرزمین عجایب | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۲,اسفند,۱۳۹۴ | 1785 نفر
سفر پرهیجان بچه‌های مهرآفرین به سرزمین عجایب
اولین بار است که پایشان به چنین جایی می‌رسد، جایی که در رویاهای کودکانه‌شان هم نمی‌دیدند روزی بتوانند در راهروهایش بدوند و با اسباب‌بازی‌هایش بازی کنند.
سرزمین عجایب؛ همان جای هیجان‌انگیزی است که کودکان مهرآفرین آرزوی دیدنش را داشتند و حالا به همت یکی از خیرین این آرزو برآورده شده است. این حامی مهربان، مدتی پیش تصمیم گرفت هزینه گردش، ناهار و بازی تعدادی از کودکان تحت پوشش مهرآفرین را تقبل کند و در شادی بی حد و مرز آن‌ها سهیم شود. واحد آموزش نیز از 43 نفر از کودکان ثبت نام کرد و آن‌ها را با اتوبوس‌های رایگانی که شهرداری منطقه 12 در اختیار موسسه گذاشته بود، به سرزمین عجایب واقع در مجتمع تجاری تیراژه منتقل کرد. کودکان بعد از صرف ناهار در یکی از رستوران‌های این مرکز خرید، به سرزمین عجایب رفتند و چندساعتی با شور و هیجان، انرژی کودکانه‌شان را برای بازی با دوستانشان به کار گرفتند.
بعد از اتمام برنامه نیز، شهرداری منطقه 12 در مسیر برگشت با ساندویچ و نوشابه از بچه‌ها پذیرایی کرد تا پایان این روز به یادماندنی را با خاطره‌ای شاد و شیرین، در ذهن‌شان ماندگار کند. از حامی مهربان این برنامه و همچنین شهرداری منطقه 12 برای ساختن این خاطره زیبا در ذهن کودکان مهرآفرین، بی‌نهایت سپاسگذاریم0T3A9925 0T3A0010 0T3A9893 0T3A9911 0T3A9916

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟