اعتراف مرد عصبی به قتل فرزند ٢‌ماهه

اعتراف مرد عصبی به قتل فرزند ٢‌ماهه | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۸,آذر,۱۳۹۶ | 1229 نفر
 اعتراف مرد عصبی به قتل فرزند ٢‌ماهه
مردی که نوزاد دوماهه‌اش را به‌دلیل گریه‌کردن به قتل رسانده است، در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضائی از او در جریان است. کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی چند روز قبل از طریق مسئولان یک بیمارستان مطلع شدند پسری دوماهه به طرز مشکوکی جان‌ باخته است. مأموران بعد از حضور در بیمارستان متوجه شدند روی گردن و سر این کودک آثار آزار و شکنجه وجود دارد به‌همین‌دلیل به تحقیق از پدر و مادر او پرداختند. 
این زوج گفتند: «صبح روز حادثه چیزی در گلوی فرزندمان گیر کرد و وقتی دیدیم بدحال است او را سریع به بیمارستان رساندیم. ما نمی‌دانیم آثار کبودی و خراش روی بدن او چطور به وجود آمده و شاید در بیمارستان ایجاد شده باشد. زمانی که ما حمید را به اینجا منتقل کردیم زنده بود اما بعد از چند دقیقه به ما گفتند پسرمان فوت شده است». مأموران برای روشن‌شدن جزئیات ماجرا جسد را به پزشکی قانونی فرستادند و متخصصان مأمور شدند علت اصلی مرگ حمید را فاش کنند. از سویی کارآگاهان به بررسی زندگی این زوج پرداختند و پس از پرس‌وجو از همسایگان این زن‌وشوهر دریافتند کودک دوماهه همیشه مورد آزار قرار می‌گرفت و صدای گریه‌اش در ساختمان به گوش می‌رسید. از سویی معلوم شد مادر حمید همسر دوم شوهرش است و مرد ٣٤ساله همیشه در این خانه نیست و فقط بعضی اوقات به ملاقات همسر و فرزندش می‌آید. درحالی‌که همه شواهد نشان می‌داد این زوج زندگی بسامانی ندارند، مادر کودک بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او هنگامی که فهمید پلیس به بسیاری از اسرار زندگی‌اش پی برده است، لب به اعتراف گشود و شوهرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد. او گفت: «شوهر اولم مردی معتاد بود و زندگی با او امکان نداشت به‌همین‌دلیل از آن مرد جدا شدم و بعد از مدتی شوهر فعلی‌ام که مردی افغان است از من خواستگاری کرد، با اینکه او زن داشت قبول کردم با او ازدواج کنم. بعد از تولد پسرمان شوهرم رفتار خوبی با او نداشت و کتکش می‌زد. صبح روز حادثه من زود از خواب بیدار شدم و چون می‌خواستم به حمام بروم برای پسرم چای داغ شیرین درست کردم و در شیشه شیر ریختم به همسرم گفتم هروقت حمید بیدار شد و گریه کرد چای را به او بدهد. در حمام بودم که صدای گریه پسرم را شنیدم. بعد از آن سه بار صدای کوبیده‌شدن چیزی به گوشم خورد و وقتی از حمام بیرون آمدم دیدم حمید بدحال است. برای همین سریع او را به بیمارستان بردیم».این زن ادامه داد: «در تمام مدتی که حمید با پسرم بدرفتاری داشت من را تهدید کرده و گفته بود نباید از این موضوع چیزی به دیگران بگویم من هم چون می‌ترسیدم سکوت می‌کردم».
مأموران در ادامه به بازجویی از مرد افغان پرداختند. او که فهمیده بود واقعیت فاش شده است به قتل نوزاد اعتراف کرد و گفت: «من بیشتر خانه همسر اولم بودم اما شب قبل از حادثه به منزل زن دومم رفتم و صبح روز بعد وقتی حمید شروع به گریه کرد اعصابم به‌هم ریخت برای همین کنترل خودم را از دست دادم. او را بلند کردم و سرش را به دیوار کوبیدم. من قصد نداشتم حمید را بکشم فقط می‌خواستم کاری کنم که گریه‌اش متوقف شود».بنا بر این گزارش، متهم به قتل درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد. 
منبع: شرق

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟