نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک ۶ ساله هنوز نمی‌تواند حرف بزند/ درمان آوین نیازمند ۲۰ میلیون تومان

این کودک ۶ ساله هنوز نمی‌تواند حرف بزند/ درمان آوین نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
208994980
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20899498 - $percent=1.0449749 -

104 %

325

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک ۶ ساله هنوز نمی‌تواند حرف بزند/ درمان آوین نیازمند ۲۰ میلیون تومان

آوین شش ساله است و مبتلا به اختلال اتیسم. از آنجا که اتیسم این کودک از طیف بسیار شدید است، آوین  هنوز نمی‌تواند درست صحبت کند و نیازهای اولیه‌اش مانند تشنگی یا نیاز به دستشویی را به زبان بیاورد. آوین در سن شش سالگی هنوز پوشک می‌شود و به علت ناتوانی در حرف زدن، با جیغ‌های شدید و صداهای نامفهوم سعی در برقراری ارتباط دارد.
به تشخیص روانشناس آوین نیاز به دریافت خدمات تخصصی مانند کاردرمانی ذهنی و حرکتی، گفتاردرمانی، بازی درمانی و والدین کودک نیز نیاز به آموزش مدیریت رفتار با کودک اتیسم دارند.
آوین اولین فرزند خانواده است و یک برادر چهار ساله به نام آبتین دارد.
پدر و مادر کودک از یکدیگر جدا شده‌اند و مادر به علت جرایم مالی مدتی را در زندان بوده است. آوین و برادرش در زمان حبس مادر، نزد خانواده پدر خود زندگی می‌کردند. حالا مادر آوین آزاد شده اما درآمدی ندارد و از عهده تٲمین هزینه‌های درمان کودک برنمی‌آید. آوین به علت مشکلات خانواده و عدم توانایی مالی تا به حال هیچ خدمات تخصصی دریافت نکرده و همین سبب بدتر شدن اختلال او شده است. اکنون علاوه بر کاردرمانی و گفتاردرمانی منظم، آوین نیاز به شیرخشک غنی شده بزرگسال و پوشک نیز دارد. هزینه درمان آوین حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است که برای تٲمین این مبلغ چشم به راه کمک‌های یاوران همیشگی مهرآفرین هستیم.