نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

تینا نیاز به پیوند مغز استخوان دارد/ درمان دختر نوجوان کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان

تینا نیاز به پیوند مغز استخوان دارد/ درمان دختر نوجوان کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
201840000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20184000 - $percent=1.0092 -

100 %

232

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

تینا نیاز به پیوند مغز استخوان دارد/ درمان دختر نوجوان کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان


بیماری تینا ۲ سال پیش تشخیص داده شد. تا قبل از آن پزشکان علائمی مثل ضعف، رنگ پریدگی و بیحالی را به کم خونی او نسبت می‌دادند.  
 تینا اکنون ۱۷ ساله است و کلاس سوم دبیرستان. او به علت بستری‌های مکرر در بیمارستان‌های کرمانشاه و تهران جهت تشخیص و درمان بیماری‌اش، در دو سال اخیر کمی در تحصیل دچار مشکل شده است.
 پزشکان کرمانشاه ابتدا بیماری او را آنمی همولوتیک تشخیص دادند اما پس از مدتی درمان بی نتیجه، تینا همراه پدر و مادر خود به تهران آمد و پس از آزمایشات مفصل، بیماری تینا آپلاستیک مغز استخوان تشخیص داده شد.
به گفته پزشکان تنها درمان قطعی این بیماری پیوند مغز استخوان است که از بین اعضای خانواده پنج نفره تینا تنها نمونه برادر ۴ ساله او با تینا همخوانی داشت که به علت کم سن بودن برادر و احتمال خطر جراحی پیوند برای کودک، این عمل انجام نشد.
از آن زمان تینا مرتب ماهی چند بار در بیمارستان کرمانشاه بستری می‌شود و خون دریافت می‌کند. منزل این خانواده در شهرستان سنقر است و هر بار جهت درمان باید به کرمانشاه بیایند.
پدر تینا بیمار دیابتی و شغل او جوشکاری است اما در یکی دو سال اخیر اکثر اوقات مجبور به همراهی با دختر بیمار خود در سفر به تهران و کرمانشاه بوده و چندان فرصت کار کردن ندارد. مادر نیز از دو فرزند کوچک خانواده نگهداری می‌کند. 
این خانواده در منزل پدرشوهر مستٲجرند و هزینه‌های درمان تینا برای پدر کمرشکن است.
به گفته پزشکان لازم است این بار از خاله ها و دایی تینا آزمایش‌های لازم گرفته شود تا در صورت تطبیق نمونه، عمل پیوند انجام شود.
این آزمایشات همراه هزینه‌های درمان تینا حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شده که برای تٲمین این مبلغ به حمایت شما عزیزان نیاز داریم.

آینده تینا چه شد؟