نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

کیمیا می‌خواهد حرف بزند/ درمان دختر ۱۰ ساله مبتلا به اوتیسم نیازمند ۱۵ میلیون تومان

کیمیا می‌خواهد حرف بزند/ درمان دختر ۱۰ ساله مبتلا به اوتیسم نیازمند ۱۵ میلیون تومان

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
152370000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15237000 - $percent=1.0158 -

101 %

102

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

کیمیا می‌خواهد حرف بزند/ درمان دختر ۱۰ ساله مبتلا به اوتیسم نیازمند ۱۵ میلیون تومان

کیمیا تنها فرزند خانواده، 10 ساله و مبتلا به اوتیسم است. از آنجا که اوتیسم کیمیا از طیف شدید این بیماری است، کودک از بدو تولد با مشکلات جدی روبرو شده است. پدر و مادر کیمیا زمانی که او کوچکتر بود تلاش کردند تا درمان‌های لازم را برای تنها فرزندشان انجام دهند. با کاردرمانی و گفتاردرمانی وضعیت کیمیا کمی بهبود پیدا کرده بود اما به خاطر هزینه‌های بالای درمان و ناتوانی خانواده، این درمان‌ها از 5 سال پیش متوقف شد. از آن زمان شرایط جسمی کیمیا رو به بدتر شدن رفت و قدرت تکلم خود را به طور کامل از دست داد.
این دختر 10 ساله اکنون نه قادر به انجام کارهای شخصی اش است و نه می‌تواند حرف بزند و به مدرس برود. مادر کیمیا در اثر بیماری فرزندش به اختلال افسردگی عمده مبتلا شده و این موضوع، روابط خانوادگی آنها را تحت تأثیر قرار داده است.
 پدر کودک نیز چند سال پیش در اثر سانحه تصادف آسیب دیده و قادر به کار کردن نیست. او گهگاه از طریق کارگری و انجام کارهای سبک درآمد ناچیزی کسب می‌کند که حتی کفاف مخارج روزمره خانواده را نمی‌دهد. همچنین خانواده فاقد منابع حمایتی است و با تداوم شرایط بیماری کودک و مادر، در معرض فروپاشی قرار خواهد گرفت.
هزینه یک سال گفتاردرمانی، کاردرمانی و دارودرمانی کیمیا 15 میلیون تومان برآورد شده است که برای تأمین این مبلغ به کمک‌های شما مهرآفرینان امیداوریم.

آینده کیمیا چه شد؟