نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

ابوالفضل باید برای درمان به تهران بیاید/ تشخیص و درمان بیماری کودک لرستانی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

ابوالفضل باید برای درمان به تهران بیاید/ تشخیص و درمان بیماری کودک لرستانی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
101200000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10120000 - $percent=1.012 -

101 %

122

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

ابوالفضل باید برای درمان به تهران بیاید/ تشخیص و درمان بیماری کودک لرستانی نیازمند ۱۰ میلیون تومان

ابوالفضل زمانی که به مهرآفرین معرفی شد، قربانی کودک آزاری بود. در آن زمان پدر و مادر ابوالفضل از یکدیگر جدا شده بودند و کودک با پدر و نامادری زندگی می‌کرد. نامادری به هر بهانه‌ای ابوالفضل را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد به نحوی که آثار کبودی و زخم در جای جای بدن کودک پیدا بود.
بعد از مداخله مددکار موسسه و تماس با مادر ابوالفضل، مادر قبول کرد که حضانت کودک را در ازای بخشیدن مهریه‌اش بگیرد و به این ترتیب از آزار و شکنجه بیشترِ کودک جلوگیری شد.
ابوالفضل اکنون 13 ساله و دانش‌آموز مقطع هشتم است. او کودکی بسیار باهوش و از نظر تحصیلی در استان محل زندگی‌اش یعنی لرستان نمونه است. ابوالفضل همچنین در زبان انگلیسی پیشرفت بسیار خوبی داشته و در سطح عالی طبقه بندی شده است.
اما ابوالفضل مدتی است که دچار مشکلات شدیدی در ناحیه شکم شده. دل دردهای شدید، دفع سریع غذا و عدم جذب و لاغری کودک باعث نگرانی مادر و مراجعه به پزشک شد. پزشک در ابتدا تشخیص سندروم روده تحریک پذیر داد اما داروها طبق انتظار عمل نکرد و علائم کودک همچنان ادامه دارد تا جایی که پزشک احتمال مشکل جدی‌تری را مطرح کرده است.
حالا ابوالفضل باید برای انجام کولونوسکوپی و سایر آزمایش‌های تشخیصی به تهران برود تا اگر نیاز به جراحی بود، در بیمارستان کودکان مفید بستری و جراحی شود. هزینه این سفر و همچنین اقدامات درمانی از عهده مادر خارج است. پدر ابوالفضل که ازدواج مجدد کرده و سرایدار مدرسه است بعد از واگذاری حضانت، هیچ مسئولیتی در قبال کودک نداشته و مخارج او را پرداخت نمی‌کند.
مادر نیز قبل از کرونا تولیدی لباس داشت که در بحبوبه کرونا ورشکست شد و 23 میلیون بدهی بالا آورد. در همان ایام، طلبکار حکم جلب او را گرفته بود که موسسه مبلغ را پرداخت کرد و بدهی تصفیه شد.
از آن زمان مادر با خیاطی در منزل خرج زندگی را درمی‌آورد که بخش عمده‌ درآمدش نیز بابت کرایه خانه صرف می‌شود.
 انتقال ابوالفضل به تهران و انجام و کولونوسکوپی و آزمایش‌های لازم، حدود 10 میلیون تومان هزینه دارد. برای تأمین این مبلغ و حمایت از ابوالفضل چشم انتظار کمک‌های شما یاوران همیشگی مهرآفرین هستیم.

آینده ابولفضل چه شد؟