برگزاری مراسم مولودی خوانی به مناسبت میلاد فرخنده بانوی آب و آیینه

برگزاری مراسم مولودی خوانی به مناسبت میلاد فرخنده بانوی آب و آیینه | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۲,خرداد,۱۳۸۹ | 1037 نفر


مراسم مولودي خواني به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز سه شنبه 11 خرداد 89 از از ساعت 17:30 در فرهنگسراي سرو (بانو) برگزار شد.
در ابتداي مراسم سرود مهر آفرين همراه با تصاويري تاثير گذار پخش شد. پس از پخش آياتي از کلام الله مجيد و سرود جمهوري اسلامي ، خانم يزدان پناه مسئول مددکاري موسسه که مسئوليت برگزاري اين مراسم را نيز بر عهده داشتند، ضمن خوشامدگويي از خانم دانشور دعوت به سخنراني نمود.
فاطمه دانشور پس از خير مقدم و تبريک روز زن اظهار کرد که شما امسال به خاطر حضور در اين مجلس بهترين هديه را در روز زن از خداوند دريافت خواهيد کرد. سپس کمي در مورد کودکان کار و خيابان و مصائبي که بر سر آن ها آمده و همچنان خواهد آمد و همچنين ماموريت تعريف شده موسسه در قبال ايشان صحبت نمودند. در بخشي از سخنانشان نيز، ايشان در مورد کانون بانوان نيکوکار مهر آفرين و اهميت فعاليت اين بانوان براي موسسه سخن گفتند و از ديگر بانوان نيز دعوت نمودند که به اين کانون بپيوندند.
پس از سخنراني خانم دانشور نوبت به مولودي خواني رسيد و خانم منصوري به همراه گروه خود که سه بانوي هنرمند بودند و با دف زني ايشان را همراهي مي کردند به روي صحنه آمدند. اين گروه اشعاري زيبا را با همراهي گروه خود در مدح دخت گرامي نبي اکرم و اهل بيت خواندند و در حضار نيز شور وحالي معنوي به وجود آوردند. حاضران هنگام اجرا با ايشان همراهي مي نمودند و پس از اجرا نيز اين گروه را به شدت تشويق کردند. در ميانه مراسم ايشان از حضار خواستند که جهت کمک به نيازمندان تحت پوشش مهرآفرين کمک هاي نقدي خود را در سبدي که براي اين کار تهيه شده بود قرار دهند. در آخرين اجرا نيز با صوتي زيبا اذان گفتند. فضاي مراسم ، فضايي معنوي و پر شور بود. دعاي همه خيريني که در اين مراسم شرکت کردند مستجاب باد.....

در حاشيه مراسم :


سالن اجتماعات فرهنگسراي سرو (بانو) مملو از جمعيت بود و عده اي به ناچار ايستاده از مجلس فيض مي بردند.

در بيرون سالن بازارچه اي برپا بود و انواع غذاها و شيريني هاي خوشمزه خانگي که توسط کانون بانوان نيکوکار مهرآفرين تهيه شده بود به فروش رسيد. استقبال از اين غذاهاي خوشمزه به قدري بود که اندکي حضور شرکت کنندگان در سالن را براي شروع مراسم به تاخير انداخت. همچنين پس از پايان مراسم نيز شرکت کنندگان باز هم از اين بازار خريد کردند. کليه هزينه هاي تهيه اين خوراکي ها توسط بانوان نيکوکار پرداخت شد و عوايد آن به نفع نيازمندان تحت پوشش مهرآفرين مصرف خواهد شد

نشريه هاي مهرآفرين و سپيده دانايي به رايگان بين شرکت کنندگان در مراسم توزيع شد.

درآمد حاصل از فروش بليط در اين مراسم براي مددجويان تحت پوشش مهر آفرين صرف خواهد شد

  • مهرآفرین
  • مولودی
  • بانوان نیکوکار
  • بازارچه

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟