نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

سمت راست بدن ابوالفضل بیحس است /درمان پسر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان

سمت راست بدن ابوالفضل بیحس است /درمان پسر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
202400000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20240000 - $percent=1.012 -

101 %

135

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

سمت راست بدن ابوالفضل بیحس است /درمان پسر ۶ ساله کرمانشاهی نیازمند ۲۰ میلیون تومان

ابوالفضل با بیماری مادرزادی قلب متولد شد. ۶ سال پیش و در بدو تولد، ابوالفضل تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت و در حین عمل دچار تشنج شد. در اثر این تشنج، لکه خونی در سمت راست سر کودک جمع شد که فک و صورت، و دست و پای راست ابوالفضل را درگیر کرد.
اکنون سمت راست بدن ابوالفضل بیحس است و کودک نمی‌تواند به خوبی راه برود و از دست راستش نیز نمی‌تواند استفاده کند. علاوه بر این‌، کف پای ابوالفضل صاف است و چشم چپ او نیز آب مروارید دارد که باید هرچه زودتر جراحی شود.
پدر ابوالفضل که در گذشته تعمیرکار لوازم خانگی بوده، ۱۵ سال پیش در اثر تصادف دچار معلولیت در ناحیه پا شده است و از آن زمان تحت حمایت بهزیستی است. او مدتی بعد از تصادف درگیر اعتیاد شد و از یک سال پیش، زن و فرزندش را رها کرده و رفته است.
ابوالفضل و مادرش از زمان ناپدید شدن پدر، در منزل مادربزرگ مادری زندگی می‌کنند که مبتلا به دیابت است و منبع درآمدی ندارد. مادر ابوالفضل برای گذران زندگی به پرستاری از سالمندان مشغول است اما چون ناچار است کودک بیمار را همراه خود به محل کارش ببرد، اغلب دچار مشکل شده و بیشتر از یک هفته نمی‌تواند در هر منزلی بماند.
هزینه درمان ابوالفضل شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و جراحی چشم حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است. از شما یاوران همیشگی درخواست یاری و همراهی داریم.

آینده ابوالفضل چه شد؟