در ضیافت افطاری مهر جویان مهرآفرین از بچه های تیم فوتسال مهرآفرین تقدیر شد.

در ضیافت افطاری مهر جویان مهرآفرین از بچه های تیم فوتسال مهرآفرین تقدیر شد. | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۸,شهریور,۱۳۸۹ | 1042 نفر

ششم شهریور 1389

ویژه برنامه طلوع دومین خورشید و ضیافت افطاری مهرجویان مهرآفرین با همکاری موسسه مهرآفرین و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 13 برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، دکتر محمد نظری مجری توانای صدا و سیما با گرامیداشت این روز و همچنین تشکر از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 13 تهران  برنامه را آغاز کرد.
نظری از حضار خواست که به مدت 1 دقیقه ، 6 گروه را به هرکدام به مدت 10 ثانیه تشویق کنند. خانم ها ، دختران ، پسران ، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها ، دست اندرکاران مهرآفرین ، معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه 13.
وی سپس از علیرضا غفاری دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شود. غفاری مطابق برنامه های پیشین سخنان خود را با شعری زیبا درباره پروردگار و دعا و نیایش آغاز کرد.  وی از مددجویان مهرآفرین که در جمع حاضر بودند خواست که در لحظات افطار همه مهرآفرینان را دعا کنند.
غفاری تصریح کرد : من چهره های مهرجویان مهرآفرین را که می بینم حالم عوض می شود. من از شما می خواهم که به خصوص در این ماه قرآن را بخوانید و معجزه کلام الهی را ببینید.
وی افزود : شاید خود ستایی باشد اما ما اکنون حس باغبانی را داریم که نهالی را کاشته است و حالا این نهال تبدیل به درخت پرباری شده است. وقتی ما بچه هایی را می بینیم که با معدل های خوب  قبول می شوند ، آنهایی که به دانشگاه راه پیدا می کنند و این تیم فوتسال مهرآفرین که با چند جلسه تمرین می توانند در برابر رقبای خود به خوبی عرض اندام کنند کیف می کنیم.  اجازه بدهید که ما لذت ببریم و این لذت را می توانید با نتایج خوب خود ، موفقیت ها ، سلامتی ، درس خواندن و.... دو چندان کنید.
سپس فاطمه دانشور به روی صحنه رفت و پس از سلام ویژه به بزرگان شهرداری منطقه 13 گفت : شهرداری از معدود نهادهایی است که واقعا همیشه به فکر مردم بوده است. این نهاد همیشه همراه ما بوده و با تخصیص فضا و کمک های دیگر همواره ما را یاری کرده است.  جا دارد در همین جا از آقایان مهدی فتحی قائم مقام شهرداری منطقه 13، مسعود خسروی معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه 13، علیمحمد متولیان مدیر آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 13 که بابت این مراسم زحمات بسیاری کشیدند قدردانی کنیم.
وی ادامه داد : عزیزان مهرافرین از شما می خواهم قدر دان زحماتی باشید که برای شما کشیده می شود. یاوران ، همیاران و سفیران خوش نام  که پشت شما هستند. من یکی از بندگان خدا هستم که وسیله شده ام تا همه کمک کنیم ایرانی آباد داشته باشیم.
دانشور افزود : بزرگترین سرمایه ، قدرت اندیشه است که خداوند به همه انسان ها بخشیده است. به خودتان و به بچه هایتان کمک کنید تا یاد بگیرند هم درس خواندن را هم مهارت های زندگی را. همه باید کمک کنیم تا بچه ها را از خیابان ها جمع کنیم. آنها برادران و خواهران شما هستند.
وی  در خصوص موفقیت های تیم فوتسال مهرآفرین گفت : عملکرد موفق تیم فوتسال ما باعث شد تا ما بتوانیم بچه های بیشتری را تحت پوشش بیاوریم. پس می بینید که مسئولیتی سنگین بر دوش شماست. اگر موفق نشوید ، بچه های زیادی پشت در می مانند و اگر موفق شوید، درهای خوشبختی به روی آنها گشوده می شود.
پس از سخنان دانشور نوبت به تقدیر از مربیان و بازیکنان تیم فوتسال مهرآفرین با حضور مهدی فتحی قائم مقام شهرداری منطقه 13 و مسعود خسروی معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه 13 به روی صحنه رسید.
نظری ابتدا از مربیان تیم فوتسال مهدی شریفی و مهام تهرانی که از یاوران مهرآفرین هستند دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند.
مربیان در خصوص عملکرد بچه ها گفتند : خیلی از این بچه ها که از افراد تحت پوشش مهرآفرین هستند بار اول در این مجموعه پایشان به توپ باز شد. این بچه ها سال گذشته در مسابقات جام رمضان مقام سوم را کسب کردند و در بازی های تدارکاتی هم خوش درخشیدند. مهم تر از همه این که در درس و اخلاق اول شدند.
سپس بچه های تیم فوتسال مهرآفرین با خواندن اسامی شان به روی صحنه حاضر شدند و لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت نمودند.
پس از تقدیر از تیم فوتسال نوبت به اجرای نمایش های شاد برای مددجویان رسید. ابتدا نمایش زیبای سایه ها با هنرنمایی آقای ارغنده پور برگزار شد.
سپس برگزیدگان تئاتر خیابانی جشنواره فجر به روی صحنه آمدند و نمایش کمدی زیبایی را اجرا کردند که با استقبال حضار روبرو شد.
برنامه بعدی بداهه خوانی و بداهه نوازی توسط مهدی امین لاری یکی از استعدادهای کشورمان بود.
مهدی امین لاری از حاضرین می خواست که هرکدام سه کلمه بگویند و به صورت بداهه با آن کلمات ترانه ای می ساخت و با گیتار اجرا می کرد.
پس از پایان مراسم ، مددجویان به ضیافت افطاری و شام که با همیاری معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 13 تدارک دیده شده بود دعوت شدند. این ضیافت در تالار داریوش که در خیابان پیروزی برگزار شد و فضای مهربان و صمیمی با حضور مددجویان و مسئولین موسسه در کنار هم رقم خورد.

  • افطاری
  • فوتسال
  • تقدیر
  • شهرداری منطقه 13
  • معاونت اجتماعی فرهنگی
  • بداهه خوانی
  • نمایش سایه ها
  • تئاتر خیابانی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟