بهزیستی داستان کیمیا را تایید کرد/پرونده موجود است

بهزیستی داستان کیمیا را تایید کرد/پرونده موجود است | 0 دیدگاه | سه شنبه ۲۷,تیر,۱۳۹۶ | 1156 نفر
بهزیستی داستان کیمیا را تایید کرد/پرونده موجود است
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت:پرونده تجاوز ناپدری به «کیمیا» در بهزیستی وجود دارد و هم اکنون کیمیای ۷ ساله در بهزیستی یکی از شهرهای استان تهران نگهداری می‌شود.
حسین اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس، در رابطه با اتفاق دلخراشی که برای کیمیا از سوی ناپدری‌اش رخ داده، گفت: چنین پرونده‌ای در اورژانس اجتماعی کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه چند ماه پیش و در همان زمانی که این پرونده تشکیل شد و کیمیا را به بیمارستان آورده بودند، موضوع را شنیده و متأثر شدم و به‌طور تصادفی در همان مرکزی که در شهر تهران این کودک را پذیرش کرد حضور داشتم.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: «کیمیا» که اسم مستعار این کودک است و این کودک مورد تجاوز قرار‌گرفته با نام دیگری پذیرش شد، از یکی از شهرهای اطراف تهران به البرز برده و سپس به تهران می‌آورند و از بیمارستان با اورژانس اجتماعی تماس می‌گیرند.

اسدبیگی گفت: مأموران اورژانس اجتماعی پرونده را بررسی و به وضعیت کودک رسیدگی می‌کنند و ناپدری متجاوز این کودک نیز در همان شهر دستگیر شده و زندانی می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون از وضعیت ناپدری اطلاعی نداریم که هنوز در زندان است یا خیر، اما در حال حاضر کیمیا در بهزیستی و در یکی از شهرهای استان تهران نگهداری می‌شود.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور تصریح کرد: بنابراین وجود چنین پرونده تکان‌دهنده‌ای را تأیید می‌کنم اما به دلیل اینکه تبعات خوبی برای این کودک و خانواده او ندارد، اطلاعات بیشتری را نمی‌توانیم بازگو کنیم؛ چه بسا بیشتر یا کمتر از تعداد موارد تجاوز گفته شده (70 بار) وجود داشته باشد، اما نمی‌توانیم در مورد آن صحبت بیشتری کنیم.

اسدبیگی گفت: آنچه مسلم است در دفعات مکرر ناپدری به این کودک تجاوز کرده و حتماً به سزای اعمال زشت خود خواهد رسید.
منبع: فارس

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟