نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

درمان ستایش و برادرش حسین، نیازمند ۱۲ میلیون تومان

درمان ستایش و برادرش حسین، نیازمند ۱۲ میلیون تومان

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
123683000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12368300 - $percent=1.0306916666667 -

103 %

141

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

درمان ستایش و برادرش حسین، نیازمند ۱۲ میلیون تومان

ستایش 8 ساله، فرزند سوم خانواده‌ای پنج نفره است که در شهرستان اراک زندگی می‌کنند. پدر ستایش مصرف کننده مواد  
است و هیچ مسئولیتی در قبال تأمین معاش همسر و فرزندانش قبول نمی‌کند. او اکثر اوقات در منزل پدر و مادر خود زندگی می‌کند و توجه چندانی به خانواده‌اش ندارد. 
مادر ستایش که قبلا کار خدماتی انجام می‌داد، بعد از به دنیا آمدن چهارمین فرزندش دست از کار کردن کشید و به ناچار مشغول نگهداری از نوزاد شد. با تولد فرزند آخر وضعیت معیشت خانواده به قدری سخت شد که مادر تحت فشار مخارج، قصد داشت نوزاد خود را بفروشد اما با مداخلات به موقع مددکاری و مشاوره، به موقع جلو این اقدام گرفته و مادر از فروش نوزاد منصرف شد.
این خانواده علاوه بر فقر، با بیماری‌های مختلفی نیز دست و پنجه نرم می‌کند. ستایش با اختلال مادرزادی صافی کف پا متولد شده و روی پنجه‌های پایش راه می‌رود. به گفته پزشک متخصص این اختلا اگر در سنین پایین درمان نشود در آینده و بعد از سنین رشد کودک با اختلالات جدی عضلانی استخوانی مواجه خواهد شد.
همچنین حسین پسر بزرگ خانواده که از کودکی با مشکل پولیپ روده و شب‌ادراری مواجه بود، در 16 سالگی با موتور سیکلت تصادف کرده و بعد از یک ماه کما، دچار آسیب مغزی شده است. حسین بعد از آن حادثه ترک تحصیل کرده چون مغزش کشش درس خواندن نداشت و در حال حاضر به شدت عصبی و پرخاشگر است. او نه توان درس خواندن دارد نه قدرت کار کردن و باید توسط متخصص مغز و اعصاب تحت چکاپ و دارو درمانی قرار گیرد.
همچنین ستایش جهت صافی کف پا و اختلال راه رفتن، نیازمند کفش طبی مخصوص و یک سال کاردرمانی هفتگی و منظم است. مبلغی که جهت رسیدگی به درمان ستایش و برادرش حسین تخمین زده‌ شده 12 میلیون تومان است. از شما یاوران همیشگی مهرآفرین برای تأمین این مبلغ طلب همراهی داریم.