نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

رنج‌های دخترک یک ساله گرگانی/ عمل قلب ثنا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

رنج‌های دخترک یک ساله گرگانی/ عمل قلب ثنا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
200100000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20010000 - $percent=1.0005 -

100 %

47

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

رنج‌های دخترک یک ساله گرگانی/ عمل قلب ثنا نیازمند ۲۰ میلیون تومان

ثنا یک ساله است و با بیماری مادرزادی قلب متولد شده است. . او در اثر مشکل قلبی و عفونت‌های دائمی بسیار نحیف و کم وزن است و شادابی کودکان دیگر را ندارد. سوراخی در قلب به همراه عفونت در قفسه سینه، مشکلاتی است که ثنا از بدو تولد با آن‌ها دست به گریبان بوده است. او در 4 ماهگی یک بار در بیمارستان شهید رجایی تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته و در شهریور ماه امسال نیز باید مجدد جراحی شود. این بار عمل باز قلب روی این کودک انجام خواهد شد که به گفته پزشکان عمل سنگینی خواهد بود.
ثنا همراه پدر و مادرش در یکی از روستاهای استان گلستان زندگی می‌کند. مادر لیسانس هنر دارد و در رشته خیاطی و بچه‌گانه‌دوزی مهارت دارد. او لباس‌های ثنا را خودش می‌دوزد و آماده است تا در صورت حمایت، کسب و کار خودش را راه بیندازد.
 پدر ثنا اما چند سال قبل در اثر تصادف با کامیون 6 ماه در کما بود و مدتی نیز با ویلچر حرکت می‌کرد. اکنون بعد از چند سال مداوا می‌تواند بدون کمک راه برود اما به علت ضعف شدید حافظه که از عوارض تصادف است، قادر به نگهداری اطلاعات حتی برای چند لحظه در ذهنش نیست. به همین دلیل شرایط کار کردن را ندارد و تحت پوشش بهزیستی قرار دارد.
آنها در منزل قدیمی وفرسوده پدربزرگ ثنا، در اتاقی نمور زندگی می‌کنند و سرویس بهداشتی و حمام خانه میان سه خانواده مشترک است.
در چنین شرایطی کل مبلغ مستمری پدر به همراه مبلغ یارانه تنها صرف خورد و خوراک و هزینه‌های ابتدایی زندگی می‌شود و تأمین مخارج درمان ثنا از عهده خانواده خارج است. مادر باید مرتب برای چکاپ ثنا و خرید داروها و شیرخشک مخصوص او به گرگان رفت و آمد کند و در شهریور ماه نیز باید ثنا را برای عمل جراحی به تهران بیاورد
کمک هزینه جراحی، تهیه داروها و شیرخشک ثنا حدود 20 میلیون تومان برآورد شده که برای تأمین این مبلغ از شما عزیزان
درخواست یاری داریم.
با حمایت یاوران مهرآفرین/ دختر دو ساله گرگانی تحت درمان قرار گرفت

با حمایت یاوران مهرآفرین/ دختر دو ساله گرگانی تحت درمان قرار گرفت

جمعه ۲۰,مرداد,۱۴۰۲ | 132 نفر

درمان بیماری قلبی ثنا، دخترک دو ساله گرگانی با حمایت یاوران مهرآفرین ادامه . . .