کودکان مهرآفرین به تماشای باغ پرندگان رفتند

کودکان مهرآفرین به تماشای باغ پرندگان رفتند | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۴,اردیبهشت,۱۳۹۶ | 1542 نفر
کودکان مهرآفرین به تماشای باغ پرندگان رفتند
۳۷ نفر از مددجویان مهرآفرین روزی شاد و پرهیجان را در باغ پرندگان تهران سپری کردند.
بچه ها که در طول راه با شادی وصف ناپذیری درباره پرندگانی همچون عقاب و طاووس با یکدیگر بحث می کردند، از دیدن محیط سرسبز و گل های زیبای باغ پرندگان به وجد آمدند. آنها با هیجان زیادی وارد باغ شدند و ابتدا از پرندگان شکاری همچون عقاب و جغد شاخ دار بازدید کردند.
پسرهای گروه به عقاب ها علاقه زیادی نشان می دادند؛ پرنده های عظیم جثه دیگر از قبیل کرکس ها نیز نظر بچه ها را به خود جلب کردند؛ آنها از تماشای پرواز کرکس ها در قفس بسیار هیجان زده شدند و سپس با شاهین ها و پرندگان کوچک عکس یادگاری گرفتند.
در ادامه گروه به سمت مکان سربسته ای هدایت شد و راهنما درباره تمام پرندگان زیبای باغ مانند طوطی، مرغ دریایی و شیلا برای کودکان کنجکاو توضیح داد.
کودکان در ادامه مسیر با قوها، پلیکان ها و فلامینگو ها آشنا شدند و راهنما در خصوص وضعیت زندگی این پرندگان نکاتی را مطرح کرد. بچه ها در زمان غذا دادن به فلامینگو ها با تشویق این پرندگان هیاهوی زیادی به راه انداختند. از طاووس ها نیز با اشتیاق می خواستند تا پرهایشان را باز کنند و بالاخره طاووس ها با باز کردن پرهایشان، شادی و هیجان بچه ها را چند برابر کردند.
در انتها با بازدید از شترمرغ ها، این گردش مفرح به پایان رسید و کودکان توسط جمعی از معلمان سختکوش که یاوران مجموعه نیز هستند با ساندویچ و نوشابه پذیرایی شدند.
از گروه معلمان عزیز، خانم دیهیم جو، خانم محمدی، آقای کفاش و بقیه بزرگوارن نهایت تشکر را داریم. از شهرداری منطقه ۴ برای فراهم کردن امکان بازدید از باغ پرندگان و از شهرداری منطقه ۱۲جهت تامین وسیله ایاب و ذهاب سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟