جشن پایان سال گلدکیدز با حضور ۹۰ نفر از کودکان در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۵ برگزار شد.

جشن پایان سال گلدکیدز با حضور ۹۰ نفر از کودکان در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۵ برگزار شد. | 0 دیدگاه | شنبه ۲۶,فروردین,۱۳۹۶ | 1692 نفر
 جشن پایان سال گلدکیدز با حضور ۹۰ نفر از کودکان در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۵ برگزار شد.
جشن پایان سال گلدکیدز با حضور ۹۰ نفر از کودکان در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۵ برگزار شد.
در این مراسم اعضای گلدکیدز پس از یک سال تلاش و آموزش، گرد هم آمدند تا در آستانه بهار، موفقیت های سال گذشته را جشن بگیرند و برای سال جدید پیمانی تازه ببندند.
صبح روز جمعه اغلب کودکان زودتر از ساعت اعلام شده به ساختمان گلدکیدز، جایی که برای آنها حکم خانه دوم را دارد ، رسیدند. هر یک در گوشه ای مشغول کاری شدند، گروهی کارهای دست خود را که در مرکز به یادگار گذاشته اند، نظاره می کردند و خاطرات کلاسهای تابستان را با هم مرور می کردند، گروهی مشغول بازی شطرنج شدند و عده ای هم در حیاط و طبقات بالا به بازی سرگرم شدند.
بعد از عکس گرفتن با سفره هفت سین و پذیرایی با میوه و شیرینی، کودکان با اتوبوس به سالن سینما استقلال رفتند. با تماشای فیلم انیماتور مبارک به صورت اختصاصی شادی بچه ها دوچندان شد.
در ادامه اعضای گلدکیدز به شرکت مشتریان گلدیران رفتند و با استقبال گرم کارمندان مواجه شدند. کودکان که گویا وارد بخشی از مجموعه گلدکیدز شده بودند شروع به قدم زدن در سالن، بررسی دستگاه ها و صحبت با کارکنان گلدیران کردند. آنها بعد از گرفتن چند عکس یادگاری کنار سفره هفت سین، برای صرف ناهار به سالن غذاخوری رفتند.
در ادامه جشن، برنامه هایی توسط شرکت گلدیران برای بچه ها تدارک دیده شده بود که در سالن همایش ها اجرا شد.
ابتدا مهدیه رمضانی، از اعضای موفق گلدکیدز و نفر اول مسابقات سخنرانی در مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه شریف، برنامه را با خواندن یک شعر درباره بهار آغاز کرد. سپس کودکان به سخنرانی خانم فیض آبادی ، نماینده شرکت گلدیران، گوش سپردند.
پس از آن نوبت اجرای مسابقه ای هیجان انگیز توسط آقای نصیری، مجری کودک بود که شور و هیجان زیادی در سالن ایجاد کرد و در انتها نیز زمان اهدای جوایز فرا رسید.
خانم ها فیض آبادی ، غیاثوند و باعث و آقای بهادری جوایز کودکان را به آنها تقدیم کردند. با وجودی که قرار بود بچه ها جوایز را در سالن باز نکنند، اما شوق دیدن کتانی های نو، چشم آنها را به روی قوانین بسته بود، طوری که وقتی از پله های سالن پایین می آمدند تعدادی از آنها کتانی ها را پوشیده بودند و بابت زیبایی و سایز تشکر می کردند.
کارمندان گلدیران نیز هنگام خداحافظی با بچه ها برای یادگاری به آنها پازل هدیه کردند.
از مادرانی که ما را در ساماندهی کودکان یاری کردند و همچنین از آقایان ایمانی و مهدی نژاد و همچنین خانم مکارم برای عکس برداری از این مراسم شاد و خاطره انگیز متشکریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟