نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

دختری ۱۲ ساله با جثه کودکی ۷ ساله درمان هستی، نیازمند ۲۰ میلیون تومان

دختری ۱۲ ساله با جثه کودکی ۷ ساله درمان هستی، نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
203845000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20384500 - $percent=1.019225 -

101 %

131

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

دختری ۱۲ ساله با جثه کودکی ۷ ساله درمان هستی، نیازمند ۲۰ میلیون تومان

هستی دختر 12 ساله خوزستانی، از بیماری ژنتیکی کوتاهی قد رنج می‌برد. او نسبت به همسن و سالانش بسیار کوتاه‌تر و ریزنقش‌تراست. هستی با آن که در کلاس پنجم درس می‌خواند، اما جثه‌ای مانند کودک هفت ساله دارد و این علاوه بر مشکلات استخوانی، دردها و آزارهای جسمی، در روحیه او نیز تأثیر نامطلوبی گذاشته است.
هستی از تفاوت ظاهری خود با همسالانش بسیار رنج می‌برد و با این حال با تلاش و کوشش و هوش سرشاری که دارد، همیشه شاگرد ممتاز کلاس بوده است.
هستی به خاطر بیماری خود باید تحت درمان دائمی باشد. او برای رشد استخوان‌هایش ماهانه 6 عدد آمپول تزریق می‌کند که قیمت هر آمپول حدود 400 هزار تومان است. همچنین هر 40 روز یک بار باید برای انجام آزمایش‌ها و معاینه توسط دکتر، همراه پدر و مادرش از دزفول به اهواز بیاید. هزینه این درمان‌ها برای خانواده پرجمعیت هستی کمرشکن است.
پدر هستی با وانت بار کار می‌کند و ماهانه یک تا دو میلیون تومان درآمد دارد. او مبتلا به دیسک کمر شدید است و قادر به کار زیاد نیست. مادر خانواده نیز خانه‌دار است و صاحب 4 فرزند. امیرعلی برادر 8 ساله هستی هرچند فعلا سالم است اما از نظر پزشک نیاز به آزمایشات و بررسی‌های دقیق‌تر ژنتیکی دارد.
ادامه درمان هستی و تزریق آمپول‌هایش در طول یک سال، نیازمند مبلغ 20 میلیون تومان است که برای تأمین این مبلغ چشم انتظار کمک‌های شما عزیزان هستیم.