رونمایی نشان جدید مهرآفرین در مهمانی فصل پاییز

رونمایی نشان جدید مهرآفرین در مهمانی فصل پاییز | 0 دیدگاه | جمعه ۰۲,دی,۱۳۹۰ | 1022 نفر

 

مهمانی فصل پاییز سال 90 روز جمعه  25 آذر در تالار ایوان شمس برگزار شد. در این مهمانی جمعی از اهالی فرهنگ و مدیران و بزرگان حوزه ی صنعت و بازگانی گرد هم آمده بودند تا ضمن آشنایی بیشتر با مهرآفرین به کودکان تحت پوشش کمک کنند. پس از پخش آیاتی از قرآن و سرود جمهوری اسلامی، کلیپ مهرآفرین با صدای حامی و شعری زیبا از یغما گلرویی نمایش داده شد. سپس دکتر نظری از مجریان خوب کشورمان و یکی از همراهان همیشگی مهرآفرین به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان، درباره ی مجموعه ی مهرآفرین توضیحاتی ارائه کرد. وی اظهار داشت: "من هرگز در مراسم خیریه حضور پیدا نمی کنم چون سوء استفاده های زیادی به اسم خیریه انجام شده است. اما همیشه در مراسم مهرآفرین حاضر می شوم چون مجموعه ای است که کارهای موثری برای مددجویان انجام داده است. " وی با بیان این که هر یک از مهمانی های مهرآفرین یک بانی دارد از خانم موسوی مدیر موسسه باران و بانی مهمانی فصل پاییز دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شود. خانم موسوی ضمن معرفی خود اظهار داشت : "بسیار خوشحالم که در حدود دو سال می شود که با خام دانشور همکاری دارم. هیجان مرا ببخشید، من در حیطه ی کاری خودم بسیار راحت صحبت می کنم اما اسم بچه ها که به میان می آید صدایم می لرزد. ممنون که تشریف آوردید."

در این مراسم مدیر عامل مهرآفرین برای مهمانان که بسیاری از آنان برای اولین بار بود که در این مهمانی های مهرآفرین حاضر می شدند توضیحاتی در خصوص چگونگی شکل گیری مهرآفرین عنوان کرد.

پس از صحبت های بنیان گذار مهرآفرین، نظری از نادر سلیمانی فر بازیگر خوب کشورمان و یکی از مهمانان حاضر در جمع دعوت کرد تا برای رونمایی از لوگوی جدید مهرآفرین به روی صحنه حاضر شوند و در میان تشویق حضار این رونمایی انجام شد. بنیان گذار مهرآفرین در مورد نشان جدید  گفت:

"در نشان جدید موسسه مهرآفرین پناه عصر از نماد گل نیلوفر آبی استفاده شده است. این گل از جمله نمادهای مهم در ایران باستان بوده است. این گل نمادی از محبت و مهرورزی، صلح و دوستی، و نجابت و پاکی است. نیلوفر نماد شکفتن معنوی و کمال است، زیرا ریشه هایش در آب های گل آلود است و با این حال به سمت بالا و آسمان می روید.

در نشان طراحی شده حرکت فرم های رو به بالا و گنبدی شکل نشانه رشد و تعالی است. برای نشان نوشته مهرآفرین استاد کابلی از خط شکسته نستعلیق استفاده نموده که از آن به عنوان مهربان ترین و صمیمی ترین خط فارسی یاد می شود."

نادر سلیمانی فر نیز اظهار داشت: "تبریک می گویم به خانم دانشور و به جمعی که در این جا حضور دارند و کسانی که در این کار زحمت می کشند. اگر قبول بکنید که عضواین خانواده باشم دوست دارم سرپرستی یک پسر کوچک را هم بر عهده بگیرم. من این گفته ی خداوند را باور دارم که من هروقت بخواهم کسی را زمین بزنم اگر تمام عالم پشت او بایستند من کار خودم را می کنم. و هروقت بخواهم کسی را از زمین بلند کنم اگر تمام عالم بخواهند او را زمین بزنند موفق نمی شوند. این قضیه را من حس کردم. زمانی ما برای سه سال ممنوع الکار بودیم. می توانم به جرات بگویم در این سه سال روزها و شب های بسیار سختی را با همسرم سپری کردیم. در بدترین لحظات زندگی یک بار با خدا درد و دل کردم. گفتم خدایا اگر فردا صبح از خواب بیدار شوم و همین روزگارم باشد – که ناجوانمردانه ما را ممنوع الکار کردند- به خداوندی خودت قسم که از گبر بدتر خواهم شد. از یاد نمی برم که ساعت 7 صبح علی شاه حاتمی از کارگردانان خوب کشورمان با من تماس گرفت واز من خواست دستیار او باشم. در آن لحظه من وجود خدا را کاملا احساس کردم. "

پس از رونمایی از نشان مهرآفرین گروه آوای دستان متشکل از هنرمندان ناشنوای کشورمان به روی صحنه حاضر شدند و با رهبری استاد خود به هنرنمایی همراه با ترانه ای زیبا پرداختند. سپس کلیپ  سفر مریلا زارعی به کتیج به نمایش درآمد و پس از آن علیرضا بلوری هنرمند و خواننده ی خوب کشورمان با اجرای چند ترانه ی زیبا گرمای محفل را دو چندان کرد.

در بخش پایانی برنامه نوبت به اهدای هدایای حاضران به کودکان مهرآفرین رسید و این عزیزان کمک های نقدی خود را در پاکت هایی که جمعی از کودکان با لباس های محلی و به نمایندگی از کودکان ایران زمین به آنان تحویل می دادند، نهادند.

 

 

  • علیرضا بلوری
  • نادر سلیمانی فر
  • دکتر نظری
  • نشان جدید مهرآفرین
  • گروه آوای دستان

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟