به همت کلینیک دندانپزشکی ناجا / گروهی از مددجویان مهرآفرین خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند

به همت کلینیک دندانپزشکی ناجا / گروهی از مددجویان مهرآفرین خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند | 0 دیدگاه | یکشنبه ۱۰,بهمن,۱۴۰۰ | 744 نفر
به همت کلینیک دندانپزشکی ناجا / گروهی از مددجویان مهرآفرین خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند
کیلینیک دندانپزشکی ناجا امام علی در اقدامی داوطلبانه، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، درمان رایگان تعدادی از مددجویان مهرآفرین را بر عهده گرفت.
در اولین جلسه این همکاری مشترک، مهرآفرین حدود 40 نفر از مددجویان خود را که نیازمند درمان‌های دندانپزشکی بودند برای ویزیت به کلینیک دندانپزشکی ناجا فرستاد. این مددجویان توسط مددکاران شعبه مرکزی پس از بررسی پرونده‌ها و نیازسنجی انتخاب شده بودند. در جلسه ویزیت مددجویان مورد معاینه قرار گرفتند و عکسبرداری و تجویز آنتی‌بیوتیک‌های لازم انجام گرفت.
چند روز بعد مددجویان مجددا به کلینیک مراجعه کردند تا اقدامات درمانی توسط دندانپزشکان مرکز بر روی آنها انجام شود. اقداماتی از قبیل پر کردن، کشیدن، عصب کشی و جرم گیری برای مددجویان انجام شد و کودکان زیر 12 سال نیز توسط دندانپزشکان اطفال مورد معالجه قرار گرفتند.
ارزش مالی اقدامات انجام شده توسط کلینیک ناجا بر روی مددجویان مهرآفرین حدود 45 میلیون تومان برآورد شده است. قرار است خدمان دندانپزشکی رایگان، هر سه ماه یک بار به گروه‌های مختلف مددجویان ارائه شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟