با کمک شما مهربانان چهارقلوی مشهدی سالم و سرحال شده‌اند

با کمک شما مهربانان چهارقلوی مشهدی سالم و سرحال شده‌اند | 0 دیدگاه | شنبه ۰۲,بهمن,۱۴۰۰ | 741 نفر
با کمک شما مهربانان چهارقلوی مشهدی سالم و سرحال شده‌اند
چهارقلوی دوست داشتنی مشهدی با حمایت یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند. این سه برادر و یک خواهر به علت نارس و کم‌وزن متولد شدن، دچار بیماری‌ها و مشکلات متعددی بودند. محمدعلی از باد فتق، دانیال از مشکل قلبی، محمد طاها از تومور مغزی و مائده نیز از کم خونی رنج می‌برد. مادر 24 ساله بچه‌ها بعد از تولد چهارقلوها و مطلع شدن از بیماری آنها دچار اضطراب و فشار روانی زیادی شده بود.
در چنین شرایطی وضعیت چهارقلوی مشهد در بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند سایت اطلاع‌رسانی شد. یاوران مهرآفرین مبلغ مورد نظر را تأمین کردند و درمان چهارقلوها آغاز شد.
محمدعلی تحت جراحی فتق قرار گرفت و حال او اکنون رضایتبخش و درمانش کامل شده است. محمد طاها و دانیال نیز بعد از انجام اکو قلب، رادیوگرافی، سیتی اسکن و سایر اقدامات تشخیصی لازم، تحت دارو درمانی قرار گرفتند. به گفته پزشک مشکل قلبی دانیال با مصرف دارو برطرف می‌شود و تومور مغزی محمد طاها نیز تحت کنترل است چراکه در این سن و وزن کودکان امکان عمل جراحی وجود ندارد اما موضوع مهم تحت نظر متخصص بودن جهت پیشگیری از پیشرفت بیماری است.
مائده، تنها عضو دختر این گروه چهار نفره نیز داروی مکمل مصرف می‌کند و کم خونی او تحت کنترل قرار گرفته است. این چهارقلو بنا به تجویز پزشک و به علت کم وزن و نارس بودن شیرخشک مخصوصی مصرف می‌کنند که به صورت ماهانه برایشان تهیه می‌شود. حالا با شروع یک سالگی و رسیدن بچه‌ها به وزن طبیعی، پزشک مجوز استفاده از شیرخشک معمولی را داده و قرار است از این به بعد شیر خشک معمولی برای آنها تهیه شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟