با تامین هزینه توسط شما مهربانان؛ رقیه با کاردرمانی می تواند راه برود

با تامین هزینه توسط شما مهربانان؛ رقیه با کاردرمانی می تواند راه برود | 0 دیدگاه | سه شنبه ۱۸,آبان,۱۴۰۰ | 804 نفر
با تامین هزینه توسط شما مهربانان؛  رقیه با کاردرمانی می تواند راه برود
رقیه دختر ۴ ساله مشهدی که در اثر سقوط از پله‌ها و ضربه مغزی دچار عدم تعادل حرکتی شده بود، با کمک یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفت. 
رقیه که پیش از این نمی‌توانست خوب راه برود یا قاشق غذا را در دست بگیرد، اکنون با مبلغی که از طریق بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند سایت مهرآفرین جمع‌آوری شده، در جلسات منظم کاردرمانی و فیزیوتراپی شرکت می‌کند.
فاطمه، مادر رقیه که قبلا مصرف کننده ترياك بوده، چند ماهی است که با حمایت مددکار مهرآفرین اعتیادش را ترک کرده و مشغول دارودرمانی است.
فاطمه تا کنون سه بار ازدواج کرده که رقیه و زینب، حاصل ازدواج سوم او هستند.
همسر سوم فاطمه که چاه‌کَن و مصرف‌کننده مواد بود، پس از به دنیا آمدن دومین دخترشان، با عصبانیت و ناراحتی از دختر شدن هر دو فرزند، خانواده‌ خود را ترک کرد و رفت.
فاطمه با دو دختر کوچک به منزل مادر پیر و بیمارش پناه برد و مخارج زندگی این چهار نفر از طریق یارانه دولتی و کمک هزینه معیشتی مهرآفرین به سختی تٲمین می‌شد.
از سوی دیگر رقیه برای به دست آوردن تعادل اندام‌های حرکتی خود نیاز به تمرینات كاردرماني داشت که بخشی از این هزینه توسط شعبه مشهد مهرآفرین تٲمین شده بود اما برای این که بتواند بدون کمک راه برود نیاز به تداوم درمان تا یک سال دیگر داشت. 
وضعیت رقيه در سایت مهرآفرین اطلاع‌رسانی شد و با حمایت یاوران جلسات كاردرماني و فيزيوتراپي او به طور منظم ادامه یافت. همچنين كفش و دستكش طبي برای رقیه تهیه شد و حالا به کمک این درمان‌ها این دختر کوچک می‌تواند به تنهايي راه برود؛ قاشق در دست بگیرد و غذا بخورد و بدون زمین خوردن بازي كند.

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟