نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

دیابت غزل در اثر بی‌توجهی والدین پیشرفت کرده است

دیابت غزل در اثر بی‌توجهی والدین پیشرفت کرده است

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100527000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10052700 - $percent=1.00527 -

100 %

92

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

دیابت غزل در اثر بی‌توجهی والدین پیشرفت کرده است

غزل سه ساله است و مبتلا به دیابت پیشرفته از نوع اول. این کودک که همراه والدینش در حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کند چندی پیش توسط همسایگان به مهرآفرین معرفی شد.
بر اساس مشاهدات همسایه‌ها غزل که روزها برای بازی به کوچه می‌آمد بدحال به نظر می‌رسید، رنگ چهره‌اش زرد و شکمش متورم شده بود.
با پیگیری مددکار مهرآفرین، غزل توسط پزشک متخصص ویزیت شد و مشخص شد که عدم پیگیری درمان کودک باعث پیشرفت دیابت و بزرگ شدن کبد، ورم شکم و زردی چهره کودک شده است.
مددکار در بازدید از منزل متوجه رسیدگی بسیار ضعیف والدین به خصوص مادر نسبت به کودک شد. هرچند غزل تنها فرزند خانواده است و پدر و مادر نیز اعتیاد ندارند، به نظر می‌رسد این بی‌توجهی نسبت به درمان و مراقبت از کودک ممکن است ریشه‌های دیگری داشته باشد که با روانسنجی والدین به ویژه مادر مشخص می‌شود.
مداخله مددکاری با شروع فوری درمان کودک و تهیه انسولین آغاز شد و با پیگیری روند درمان و انجام آزمایشات اولیه مشخص شد بیماری غزل محدود به دیابت نیست و برای تشخیص دقیق‌تر نیاز به آزمایشات تکمیلی دیگری وجود دارد که هزینه‌بر است. همچنین هزینه‌های روتین درمانی غزل مانند تهیه کیت، انسولین و ویزیت متخصص، ماهانه حدود ۶۰۰ هزار تومان می‌شود که اگر به خانواده واگذار شود، به احتمال زیاد مثل گذشته تهیه نخواهند کرد.
از این جهت برای این که غزل مجددا دچار وضعیت بحرانی سلامت نشود، مداخلات مددکاری و تٲمین هزینه‌های درمان این کودک ضروری است.
  جهت تهیه لوازم ضروری همچون انسولین و کیت تست قند برای چند ماه و همچنین آزمایش‌های تکمیلی، حدود ۱۰ میلیون تومان تخمین زده‌ایم که برای تٲمین این مبلغ منتظر یاری شما عزیزان هستیم.

آینده غزل چه شد؟

با حمایت یاوران مهرآفرین؛ دیابت دختر ۳ ساله مشهدی تحت درمان قرار گرفت

با حمایت یاوران مهرآفرین؛ دیابت دختر ۳ ساله مشهدی تحت درمان قرار گرفت

سه شنبه ۰۹,آذر,۱۴۰۰ | 765 نفر

غزل دختر سه ساله مشهدی که در اثر دیابت و بیماری کبد دچار ورم شکم و زردی پوس . . .