نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

چهار قلوی مشهدی نیاز به درمان دارند

چهار قلوی مشهدی نیاز به درمان دارند

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
150700000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15070000 - $percent=1.0046666666667 -

100 %

155

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

چهار قلوی مشهدی نیاز به درمان دارند

محمدعلی، طاها، دانیال و مائده چهارقلوهای شش ماهه مشهدی هستند که در ماه هفتم بارداری مادر، نارس و کم وزن با بیماری‌های متعدد متولد شده‌اند. 
این چهار نوزاد شیرین، حاصل بارداری طبیعی مادر ۲۴ ساله‌ای هستند که حالا از شدت کار و مسئولیت زیاد دچار اضطراب شده است. به خصوص بیماری چهار کودک مادر را به شدت نگران کرده و به گفته مددکار حالت خستگی و گیجی را در رفتارش پدید آورده است.
مادر جوان مدام دنبال راهی برای درمان کودکانش می‌گردد در حالی که به علت بالا بودن هزینه‌ها درمان بچه‌ها به طور مرتب پیگیری نمی‌شود.
طبق مدارک پزشکی هر یک از این چهار نوزاد مشکلی دارد. محمد علی دچار باد فتق است، دانیال سوراخی در قلبش دارد و طاها توده‌ای در سرش که روی عملکرد قلبش تاثیر می‌گذارد و مائده نیز دچار کم خونی است. 
این چهار نوزاد باید تحت نظر متخصصان باشند و به طور مرتب آزمایش‌هایی مانند اکو قلب، سیتی اسکن، سونوگرافی و ... را انجام دهند.
از سوی دیگر نگهداری از این چهارقلوی شیطان و پر سر و صدا کار سختی است که مادر به تنهایی از عهده آن برنمی‌آید. از این رو مادربزرگ و خاله بچه‌ها نیز به عنوان نیروی کمکی اغلب اوقات در منزل آنها به سر می‌برند. در نتیجه هزینه نگهداری از بچه‌ها به علاوه هزینه درمان آن‌ها بسیار بالاست و از عهده پدر که ۲۶ سال دارد و کارگر جوشکاری است برنمی‌آید.
طبق گفته پزشکان محمد علی باید در آینده نزدیک تحت جراحی فتق قرار گیرد؛ قلب دانیال به احتمال زیاد باید عمل شود و تومور مغزی طاها نیز باید به صورت مداوم تحت درمان باشد. از سوی دیگر هر چهار بچه باید از شیرخشک مخصوص تغذیه کنند که هم کمیاب است و هم گران قیمت. 
برای درمان چهارقلوی مشهدی مبلغ ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است که برای تٲمین این مبلغ چشم انتظار مهر شما همراهان هستیم.
با کمک شما مهربانان چهارقلوی مشهدی سالم و سرحال شده‌اند

با کمک شما مهربانان چهارقلوی مشهدی سالم و سرحال شده‌اند

شنبه ۰۲,بهمن,۱۴۰۰ | 747 نفر

چهارقلوی دوست داشتنی مشهدی با حمایت یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند. . . .