نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

حال این دو برادر خوب نیست

حال این دو برادر خوب نیست

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
152351000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15235100 - $percent=1.0156733333333 -

101 %

113

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

حال این دو برادر خوب نیست

محمد جواد و محمد صالح دو برادرند. محمد جواد ۱۷ ساله است و مبتلا به مشکل تنفسی و کم خونی شدید. برادر ۱۳ ساله او محمدصالح نیز مشکوک به تومور مغزی است.
این دو برادر ساکن یکی از روستاهای اطراف مشهد هستند و مدتی پیش به علت نیاز به پیگیری درمان از طرف بیمارستان به مهرآفرین معرفی شدند.
پدر و مادر محمد جواد و محمد صالح نیز هر دو از بیماری‌های مختلف رنج می‌برند. پدر جانباز اعصاب و روان است که به علت عدم پیگیری، کارت ایثارگری دریافت نکرده و تا به حال از مزایای جانبازی بهره‌ای نبرده است. اخیرا با پیگیری مددکار مهرآفرین پرونده او در بنیاد امور ایثارگران به جریان افتاده و در حال پیگیری است. پدر بچه‌ها ناراحتی قلبی هم دارد و به همین خاطر قادر به کار کردن و فعالیت بدنی سنگین نیست.
مادر نیز مبتلا به آرتروز و کیست شکمی است و به دلیل هزینه‌های بالا، نمی‌تواند درمانش را پیگیری کند. این زن و شوهر که قبلا به کار کشاورزی در زمین‌های زراعی مشغول بودند با پیشرفت بیماری‌هایشان و پشت گوش انداختن درمان حالا از کار کردن هم ناتوان شده‌اند.
آنها ترجیح می‌دهند اندک پولی را که از کمک خیرین، اقوام و یارانه به دست می‌آورند، برای درمان فرزندانشان خرج کنند.
محمد جواد و محمد صالح هر دو محصل‌اند و وضعیت تحصیلی‌شان خوب است. محمد جواد در رشته الکترونیک تحصیل می‌کند و برای رفتن به مدرسه در کلاس‌های عملی مجبور است از روستا به شهر برود. باقی کلاس‌های مدرسه دو برادر آنلاین است که از طریق تبلتی که مهرآفرین در اختیارشان گذاشته امور درسی خود را پیگیری می‌کنند.
با این حال وضعیت روز به روز برای محمد جواد سخت‌تر می‌شود. تنگی نفس زندگی این نوجوان را سخت کرده و کم‌خونی رمق او را گرفته است. ضعف و رنگ‌پریدگی محمد جواد پدر و مادرش را رنج می‌دهد و حالا علاوه بر بیماری مزمن او، بیماری برادر کوچکترش هم مایه رنج مضاعف خانواده شده است. ضایعه داخل جمجمه محمد صالح باید هرچه سریع‌تر مورد بررسی قرار گیرد تا ابعاد بیماری مشخص شود. 
هزینه درمان این دو برادر حدود ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است که چشم‌انتظار کمک‌های پرمهر  یاوران خود هستیم.