نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

قلب کوچک الناز باید جراحی شود

قلب کوچک الناز باید جراحی شود

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
202350000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20235000 - $percent=1.01175 -

101 %

143

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

قلب کوچک الناز باید جراحی شود

الناز ۲ سال دارد و با سوراخی نزدیک دریچه قلبش متولد شده است.
او در این سن کم مدام درد می‌کشد و نمی‌تواند مثل بچه‌های دیگر بدود و بازی کند. به گفته مادرش، دخترک گاهی از شدت درد و ناراحتی قفسه سینه به گریه می‌افتد و بی‌تابی می‌کند.
الناز و خانواده‌اش که از اتباع قانونی افغانستانی هستند و کارت اقامت در ایران دارند، به این دلیل که از عهده مخارج زندگی در شهر برنمی‌آیند، در روستایی در نزدیکی مشهد زندگی می‌کنند. آنها در خانه‌ای کوچک مستاجرند و پدر الناز که کارگر آزاد است، به ندرت کار پیدا می‌کند.
مادر نیز خانه‌دار است و مشغول نگهداری از الناز و خواهر ۴ساله‌اش. الناز به گفته پزشک نیاز به عمل جراحی قلب دارد و خانواده از عهده پرداخت هزینه این عمل برنمی‌آید. هزینه درمان اتباع افغانستانی در ایران بسیار بالاتر از حد معمول است. آنها فاقد بیمه درمانی هستند و تعرفه‌های درمانشان هم متفاوت است. حتی تخفیفات مددکاری بیمارستان‌ها هم که برای مددجوهای ایرانی قابل استفاده است، معمولا شامل حال اتباع افغانستان نمی‌شود. اما درد و رنجی که این کودک دو ساله تحمل می‌کند، ملیت و جغرافیا نمی‌شناسد. مبلغ مورد نیاز برای جراحی قلب الناز ۲۰ میلیون تومان است. از یاوران پرمهر خود برای کاهش رنج‌های الناز طلب یاری داریم.

آینده الناز چه شد؟