استقبال مردم دزفول از کنسرت گروه سپید و سیاه به نفع مهرآفرین

استقبال مردم دزفول از کنسرت گروه سپید و سیاه به نفع مهرآفرین | 0 دیدگاه | شنبه ۱۴,بهمن,۱۳۹۱ | 1036 نفر
استقبال مردم دزفول از کنسرت گروه سپید و سیاه به نفع مهرآفرین
استقبال مردم دزفول از کنسرت گروه سپید و سیاه به نفع مهرآفرین

کنسرت گروه  سپید و سیاه  از تهران که 11 بهمن 91 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به نفع مؤسسه مهرآفرین برگزار شد با استقبال مردم این شهر روبرو گردید.

مدیر گروه سپید و سیاه اظهار داشت: این کنسرت با رایزنی و هماهنگی فراوان مجوز اجرا دریافت نمود و قرار است عواید مالی این کنسرت به”موسسه نیکوکاری مهر آفرین پناه عصر” اهدا گردد.

پیمان میر آقاسی گفت: این کنسرت را شرکت فرهنگی هنری هم آوای نگین دزفول برگزار کرد و مجری طرح نیز شرکت فرهنگی هنری آوای ماندگار پرشین بود و اعضای گروه مهشید خیر الدین (سازهای ضربی)، پیمان میر آقاسی (قیچک آلتو)،کورش دانایی(تنبک)، سورنا صفاتی(سنتور)، مریم رضایی نژادیان(تار)، مریم خدابخش(عود)، فرشاد صارمی(کمانچه)، و به خوانندگی وحید تاج قطعات را اجرا نمودند.

وی افزود: این دومین کار گروه سپید و سیاه بود که برای خیریه انجام می شود، اولین برنامه خیریه گروه، شهریور گذشته برای زلزله زدگان آذربایجان اجرا گردید.

میر آقاسی ازاجرای کنسرت در دزفول ابراز خشنودی نمود و اذعان داشت: از حضور مردم و تشویق‌های بی امان مردم دزفول پس هر اجرا به وجد آمده بودم و انرژی مثبت بسیاری برای گروه بود.مردم دزفول عاشق هنر و موسیقی هستند.

 

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟