۷۵نفر از کودکان مهرآفرین و بچه های کار و خیابان در سینمای مجتمع تفریحی کوروش، به تماشای انیمیشن جذاب و آموزندهinside out نشستند.

۷۵نفر از کودکان مهرآفرین و بچه های کار و خیابان در سینمای مجتمع تفریحی کوروش، به تماشای انیمیشن جذاب و آموزندهinside out نشستند. | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۴,مرداد,۱۳۹۵ | 1065 نفر
۷۵نفر از کودکان مهرآفرین و بچه های کار و خیابان در سینمای مجتمع تفریحی کوروش، به تماشای انیمیشن جذاب و آموزندهinside out نشستند.
این برنامه که توسط گروه گلرنگ و با هماهنگی گروه یاریگران دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد یکی از شادترین اردوهای مهرآفرین بود.
تماشای انیمیشن روی پرده سینما برای اکثر این بچه ها، به خصوص کودکان کار و خیابان تجربه جدید و هیجان انگیزی بود. آنها با نظم و دقت به جایگاه های خود هدایت شدند. حتی پسربچه ها هم با وجود شیطنت ذاتی، از هیجان حضور در سینما، آرامتر به نظر می رسیدند. هرکدام از بچه ها که روی صندلی اش می نشست، چشمش به پاکت پر از پاپکورنی می افتاد که کنار دستش گذاشته شده و لبخند شادمانه ای صورتش را می پوشاند. بالاخره وقتی همه در جایشان مستقر شدند، نماینده گلرنگ پس از خوشامدگویی به بچه‌ها و تشکر از مسئولین مهرآفرین، آنها را به تماشای فیلم دعوت کرد.
با شروع فیلم، واکنش های هیجانی بچه ها هم آغاز شد. در لحظات شاد فیلم، با صدای بلند می خندیدند و در لحظات غمگین، همراه شخصیت های فیلم اندوهگین می شدند. بچه های کار و خیابان هم با شوخ طبعی خاص خودشان، درباره صحنه های مختلف اظهارنظر می کردند و بقیه را به خنده می انداختند.
 بعد از اتمام فیلم بچه ها به طبقه پایین سینما رفتند وبا ساندویچ ونوشابه پذیرایی شدند. سپس مسئولان گلرنگ، اعلام کردند که برای این مهمان های کوچک هدیه ای در نظر گرفته اند و این خبر با صدای جیغ و هورا همراه شد. همه مشتاق و هیجانزده، منتظر جایزه  بودند: گلرنگ برای هر نفر کارت شهربازی با شارژی معادل ۵۰۰۰۰تومان تهیه کرده بود.  بچه ها باز هم از خوشحالی جیغ کشیدند و این بار بلندتر چون برای بیشترشان شهربازی رفتن، یک آرزوی دست نیافتنی بود.
وقتی وارد شهربازی شدند، هر کدام به سمتی می دویدند: ماشین سواری، تونل وحشت، چرخ و فلک، لوکوموتیو، مسابقه پرتاب توپ، بولینگ، سالتو، مسابقه برداشتن عروسک از محفظه toy buy, مسابقه برداشتن دستبند از محفظه که بسیار پرطرفدار بود. بچه ها با ذوق و شوق صید جایزه می کردند و می خواستند از زمان محدودشان نهایت استفاده را ببرند.
در نهایت و بعد از اتمام بازیهایشان، با کوله باری از خاطرات و هدایای زیبا، شهربازی را ترک کردند و راهی خانه شدند.
 از گروه صنعتی گلرنگ و گروه یاریگران دانشگاه صنعتی شریف که باعث بوجود آمدن خاطره ای دلنشین برای بچه‌ها ی مهرآفرین و کودکان کار و خیابان شدند قدردان و سپاسگزاریم. همچنین از معاونت خدمات رفاه اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲که مثل همیشه با ارائه اتوبوس ما را در این برنامه یاری کردند، بسیار متشکریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟