نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

استخوان‌های این کودک مدام در حال شکستن است

استخوان‌های این کودک مدام در حال شکستن است

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100172000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10017200 - $percent=1.00172 -

100 %

232

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

استخوان‌های این کودک مدام در حال شکستن است

امیر ۱۲ سال دارد و مبتلا به بیماری مادرزادی استئوژنزایمیرفکتا است. بیماری‌ای که موجب استخوان‌سازی ناقص این کودک شده و زندگی پر رنج و عذابی را برای او رقم زده است.
استخوان‌های بدن امیر نحیف و شکننده است و توان فعالیت‌های عادی روزمره را ندارد.  ساعد و انگشتان دست امیر بارها در اثر بد خوابیدن یا مشق نوشتن شکسته و جای سالمی در دست‌هایش ندارد.
این شکستگی‌ها بارها کار او را به عمل جراحی کشانده و درد و ناراحتی زیادی را متحمل شده است.
به گفته پزشک امیر نباید زیاد از دست‌هایش کار بکشد چون هر لحظه در آستانه شکستگی استخوان قرار دارد. او همچنین مثل پسر بچه‌های دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و حتی برای دویدن نیز مشکل دارد.
پدر امیر هم مبتلا به همین بیماری است و در نتیجه از کار افتاده محسوب می‌شود. هر دوی آنها باید دائما تحت نظر پزشک باشند و به طور مرتب مکمل‌های دارویی دریافت کنند.
امرار معاش این خانواده از طریق مستمری ماهیانه بهزیستی انجام می‌شود که کفاف مخارج درمان دو بیمار را نمی‌دهد. وضعیت منزل آنها از نظر امکانات زندگی سخت و نابسامان است.
امیر در کنار مصرف داروهای مکمل که بسیار پر هزینه است، باید ماهی یک بار تحت آزمایشات پزشکی قرار گیرد تا وضعیت استخوان‌هایش چک شود.
درحال حاضر نیز او نیاز به کفش طبی دارد، کفشی که سالی دو بار با رشد کودک باید تعویض شود.
برای حمایت از امیر و پوشش مخارج درمانش، نیاز به مبلغ 10 میلیون تومان داریم. از یاوران پرمهر تقاضامندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند.