محمد طاها دیگر دست‌هایش را گاز نمی‌گیرد/ گزارش بهبودی کودک مشهدی پس از دو عمل جراحی

محمد طاها دیگر دست‌هایش را گاز نمی‌گیرد/ گزارش بهبودی کودک مشهدی پس از دو عمل جراحی | 0 دیدگاه | جمعه ۳۱,اردیبهشت,۱۴۰۰ | 640 نفر
محمد طاها دیگر دست‌هایش را گاز نمی‌گیرد/ گزارش بهبودی کودک مشهدی پس از دو عمل جراحی

سید محمد طاها کودک ۴ ساله مشهدی که در اثر سانحه تصادف دچار ضربه مغزی و آسیب نخاعی شده بود، با حمایت یاوران مهرآفرین تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سید محمد طاها که در اثر این سانحه، اعصاب حسی خود را از دست داده بود، نمی‌توانست راه برود و بی‌اراده دست و پای خود را حرکت می‌داد. این کودک همچنین دست‌های خود را گاز می‌گرفت که باعث بروز زخم‌های متعدد در دستانش شده بود.
در پاییز و زمستان سال گذشته، با مبلغی که از طریق بخش نمی‌گذاریم خاموش شوند در سایت مهرآفرین جمع‌آوری شده بود، دو نوبت عمل جراحی پی در پی برای بازیابی اعصاب حسی دست‌های محمد طاها انجام شد. اولین عمل جراحی در بیمارستان شریعتی تهران و دومین جراحی در مشهد و تحت نظر پزشک معالج کودک با موفقیت انجام شد.
محمد طاها هم اکنون تحت نظر پزشک است و دارودرمانی او در کنار جلسات منظم کاردرمانی و فیزیوتراپی ادامه دارد. هزینه دارودرمانی و تهیه آمپول‌ها، ام آر آی و آزمایشات، جلسات کاردرمانی و همچنین هزینه‌های جانبی شامل رفت و آمد به تهران و ... همگی توسط موسسه مهرآفرین پرداخت شده است.

صفحه محمد طاها در نگذاریم خاموش شوند

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟