بهار مهرآفرینان در مهمانی فصل زمستان - شهر کرج

بهار مهرآفرینان در مهمانی فصل زمستان - شهر کرج | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۴,اسفند,۱۳۹۱ | 1089 نفر
بهار مهرآفرینان در مهمانی فصل زمستان - شهر کرج
بهار مهرآفرینان در مهمانی فصل زمستان - شهر کرج

مهمانی فصل زمستان مهرآفرین روز 8 اسفند ماه 91 در تالار لوتوس کرج برگزار شد. در این مهمانی که بانی آن آقای حسن‌کشت‌پور از یاوران خوب مهرآفرین بود جمعی از فرهیختگان و صاحبان کسب‌و‌کار شهر کرج حضور پیدا کردند تا در شبی به یاد ماندنی کودکان مهرآفرین را یاری کنند.

مهمانی از ساعت 20:30 آغاز و مطابق معمول تمام مراسم کلیپ مهرآفرین با شعریغما گلرویی و صدای حامی پخش شد. سپس محمود شهریاری که وظیفه اجرای برنامه را بر عهده داشت با چهره‌ی خندان به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان آرزو کرد که شب مهمانی، شب روشنایی و شکوفایی باشد.

وی در ادامه صحبت‌هایش ضمن معرفی مهرآفرین، به تلاقی ماه اسفند که ماهی مقدس است با مهمانی مهرآفرین اشاره کرد و آن‌را به فال نیک گرفت. شهریاری در خصوص معضلات و آسیب‌هایی که گروه هدف مهرآفرین یعنی کودکان بدسرپرست با آن دست به گریبان هستند صحبت کرد و از حضار خواست تا با کمک‌های‌شان مهرآفرین در راه حمایت از این کودکان یاری کنند. 

سپس فیلم "خدا نزدیک است" که بخش‌هایی از زندگی مردم مناطق محروم تحت پوشش مهرآفرین را به تصویر می‌کشد برای حاضران به نمایش درآمد.

پس از پخش فیلم، محمود شهریاری از حسن‌کشت‌پور؛ یاور مهرآفرین و بانی و میزبان مهمانی دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید. حسن‌کشت‌پور نیزبا وجود این که بانی مهمانی بود با تواضع و فروتنی در سخنان کوتاه از مهمانان برای حضور در این مهمانی سپاس‌گزاری کرد.

در ادامه برنامه فاطمه دانشور مدیرعامل و بنیان‌گذار مهرآفرین نیز ضمن خوشامدگویی، دقایقی برای مهمانان در خصوص مهرآفرین صحبت کرد. وی خطاب به مهمانان گفت: صاحب این مجلس خالق مهرآفرین است و شما به دعوت اوست که این‌جا حضور دارید؛ چرا که انسان‌های نیکوکاری هستید و هرکسی نمی‌تواند در این گونه محافل حاضر شود. 

دانشور در پایان گفت: امیدوارم روزی با کمک شما آرزوی پنهان بچه‌های بدسرپرست و آسیب‌دیده تحقق یابد؛ این‌که ایران نهادی داشته باشد به نام نهاد حمایت از کودک؛ مثل کشورهای پیشرفته که دیگر شاهد هیچ نوع کودک آزاری در ایران نباشیم. 

در میان مراسم فیلمی هم از سفرسفیر مهرآفرین مریلا زارعی به کتیجِ سیستان و بلوچستان برای مهمانان نمایش داده شد.

در بخش دیگری از برنامه مهدی زکی‌زاده هنرمند و خواننده خوب کشورمان که به صورت افتخاری به این مراسم دعوت شده بود به روی صحنه آمد و ترانه‌های "من بی تو گریه کردم" و "کاشکی بیاد" را به زیبایی اجرا کرد.

سپس کلیپ جدید مهرآفرین با صدای مهدی زکی‌زاده و شعر مرجان زنگنه پخش شد تا مقدمه‌ای برای شروع مهرآفرینی مهمان‌ها باشد.

فرزاد حسنی مجری توانای کشورمان نیز از مهمانان این مراسم بود که از میانه برنامه به دعوت شهریاری به روی صحنه حاضر شد و محمود شهریاری را در اجرا تا پایان همراهی کرد. به گفته فرزاد حسنی این نخستین اجرای دو نفره‌ی او و همراه با محمود شهریاری بوده که این اتفاق در مهمانی مهرآفرین رخ داده‌است.

بالاخره نوبت به قسمت اصلی برنامه یعنی کمک‌های مهمانان رسید که مطابق معمول مهمانی‌ها، اسامی و مبالغ کمک در فرم‌های مخصوص ثبت می‌شد. نیازمندی‌های مهرآفرین در قسمت‌های آموزش، تهیه خوارابار فصلی، درمان، مسکن، پوشاک، و همچنین توسعه مرکز نگهداری رباط کریم مطرح و جمع‌آوری کمک‌ها آغاز شد. این بخش به دلیل تعداد کمک‌های زیاد مهمانان و با اجرای دو مجری توانمند یعنی شهریاری و حسنی، یکی از جالب‌ترین قسمت‌های برنامه بود که در نهایت مبلغ 1،250،000،000 ریال برای کمک به کودکان تحت پوشش مهرآفرین جمع‌آوری شد.

در این مراسم آقای سعدنژاد ریاست محترم شورای شهر کرج نیز در میان مهمانان حضور داشت.

پایان‌ بخش برنامه نیز اجرای مهدی امین‌لاری بداهه سرا و بداهه نواز هنرمند بود که مثل همیشه مجلس مهرآفرین را گرم کرد تا مهمانان مهرآفرین این محفل با لبی خندان و قلبی سرشار از رضایت به خانه بازگردند.

بار دیگر مهرآفرینی یاور گران‌قدرمان آقای حسن کشت‌پور که بانی و میزبان این مهمانی بودند و همچنین خانواده محترم ایشان را ارج می‌نهیم و برای ایشان سعادت و بهروزی آرزومندیم.

 

  • مهمانی فصل
  • تالار لوتوس کرج

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟