نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک ۱۰ ساله مبتلا به بیماری حاد خونی است

این کودک ۱۰ ساله مبتلا به بیماری حاد خونی است

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
160843300
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=16084330 - $percent=1.3403608333333 -

134 %

87

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک ۱۰ ساله مبتلا به بیماری حاد خونی است

آدرین 10 سال دارد و از مدتی پیش به بیماری خونی حاد مبتلا شده است. این کودک کرمانی، فرزند طلاق است و پدرش بعد از جدایی، ازدواج مجدد کرده و هیچ حمایت و مسئولیتی را در قبال تنها فرزندش نمی‌پذیرد. پدر آدرین با وجود بیماری پسرش حتی مدتهاست به دیدن او نیامده و بار این بیماری و هزینه‌هایش به تمامی روی دوش مادر است.
مادری که از بیماری خود ایمنی رنج می‌برد و پوست و استخوانش درگیر شده و توان انجام کارهای سخت یا زمان‌بر و طولانی را ندارد.
آدرین که مدتی است بیماری خونی‌اش تشخیص داده شده، طبق نظر پزشک نیاز به پیوند مغز استخوان دارد و در صورتی‌ که در آزمایش‌های بعدی تٲیید پزشک را به دست آورد، در لیست پشت نوبت عمل قرار خواهد گرفت.
این مادر و کودک در اتاقی از منزل پدربزرگ با حداقل لوازم و امکانات زندگی می‌کنند و ناچار به پرداخت کرایه منزل به پدربزرگ هستند.
درحال حاضر آدرین باید برای دریافت داروی تزریقی، هر دو هفته یک‌بار از منطقه جنوب کرمان به مرکز استان مراجعه کند و هزینه درمان او از عهده مادرش، که خود نیز بیمار و ناتوان شده خارج است. قصد داریم با تٲمین مبلغ  12میلیون تومان هزینه چند ماه درمان این کودک را فراهم کنیم. از یاوران همیشگی خود درخواست یاری و حمایت داریم.