نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

تنها کلیه‌ ریحانه باید جراحی شود

تنها کلیه‌ ریحانه باید جراحی شود

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
219803000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=21980300 - $percent=2.19803 -

219 %

110

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

تنها کلیه‌ ریحانه باید جراحی شود

ریحانه ۶ سال دارد و به صورت مادرزادی مبتلا به اختلال کارکرد کلیوی است. این دختر کوچک تا به حال ۵ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته یعنی به طور متوسط تقریبا سالی یک بار عمل جراحی داشته است. کلیه سمت راست ریحانه کاملا از کار افتاده و کلیه چپ هم شن ساز است و پروتئین دفع می‌کند. همچنین ادرار کودک مجددا به کلیه برمی‌گردد که طبق گفته پزشک نیاز به جراحی دارد.
از طرفی ریحانه به دلیل این بیماری شرایط جسمانی مناسبی ندارد. او بسیار ضعیف است و فقط ۲۱ کیلوگرم وزن دارد. ریحانه امسال باید به کلاس اول دبستان برود و اگر شرایط جسمی‌اش بهتر نشود، در روند تحصیلش اثرات منفی خواهد گذاشت.
ریحانه که ساکن شهرستان رامهرمز است، باید برای جراحی، آزمایش و گامااسکن به تهران بیاید. جراحی‌های قبلی او نیز در بیمارستان ضیاییان تهران انجام شده است.
اما تامین هزینه جراحی ششم دیگر از عهده پدر او برنمی‌آید. پدر ریحانه کارگر روزمزد ساختمانی است که از مدت‌ها قبل، به علت اپیدمی  کرونا و بیماری همسر و فرزندش بیکار شده است.
مادر ریحانه نیز به بیمار کلیوی مبتلاست. کلیه‌های او بزرگ‌تر از حد معمول هستند ودرون کلیه‌ها شن و کیست وجود دارد. او نیز در شهرستان اهواز تحت نظر پزشک قرار دارد.
این خانواده مستاجرند و بجز ریحانه فرزند دیگری به نام ابوالفضل دارند که محصل کلاس چهارم است.
هزینه‌های درمان و آزمایش‌های ریحانه حدود ١٠ ميليون تومان برآورد شده است که از عزیزان همراه مهرآفرین درخواست یاری ومشارکت داریم.
درمان کلیه‌ ریحانه به کمک یاوران مهرآفرین

درمان کلیه‌ ریحانه به کمک یاوران مهرآفرین

شنبه ۳۰,مرداد,۱۴۰۰ | 504 نفر

ریحانه دختر هفت ساله خوزستانی که دچار مشکل مادرزادی کلیه است، با حمایت یاور . . .