نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

محمد هاکان برای ترمیم پوست نیاز به تزریق دارو دارد

محمد هاکان برای ترمیم پوست نیاز به تزریق دارو دارد

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
101001000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10100100 - $percent=1.01001 -

101 %

130

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

محمد هاکان برای ترمیم پوست نیاز به تزریق دارو دارد

محمد هاکان ۳ سال بیشتر ندارد. این پسر کوچک در اثر کمبود امکانات منزل و یک لحظه غفلت والدین، دچار سوختگی شده است. محمد هاکان فرزند دوم مادری جوان است که مشکل بینایی دارد. سودابه ۲۷ ساله که اهل یکی از روستاهای آمل است در اثر فقر خانواده، ده سال پیش به ازدواج مردی افغان درآمد که هیچ گونه اوراق هویتی ندارد. او حتی از سن و سال خود اطلاعی ندارد اما به لحاظ ظاهری، بسیار مسن‌تر از همسر خود، و حدودا پنجاه ساله به نظر می‌رسد. آنها پس از ازدواج به تهران نقل مکان کردند و در محوطه یک کارواش که متعلق به فردی خیر است ساکن شدند.
محمد ماهان، محمد هاکان و فاطمه زهرا سه فرزند این خانواده، در همین فضای کارواش به دنیا آمده‌ و بزرگ شده‌اند. هر سه فرزند فاقد مدارک هویتی هستند و محمد ماهان که ۹ سال دارد، به علت نداشتن مدارک سجلی از تحصیل بازمانده و مددکار مهرآفرین در تلاش است که اقدامات لازم را برای گرفتن اوراق هویتی بچه‌ها انجام دهد. 
اما محمد هاکان ۳ ساله، مدتی پیش در پی بی‌احتیاطی مادر خود که دچار نزدیک بینی شدید است دچار سوختگی شد. مادر به علت نداشتن امکانات، در آشپزخانه از اجاق گاز سه شعله قدیمی رومیزی برای پخت و پز استفاده می‌کرد که در اثر یک لحظه غفلت، کودک به سمت اجاق می‌رود و غذای داغ روی بدنش می‌ریزد. 
پرسنل کارواش محمد هاکان را به بیمارستان مطهری انتقال می‌دهند و کودک تحت مراقبت قرار می‌گیرد.
حالا محمد هاکان از بیمارستان مرخص شده و از لباس مخصوص سوختگی استفاده می‌کند.
او نیاز به تزریق چند نوبت آمپول مخصوص دارد که به دلیل عدم استطاعت مالی خانواده، فقط یک بار این آمپول را تزریق کرده است. همچنین بعد از تزریق آمپول‌ها، کودک باید دوباره جراحی شود تا گوشت‌ اضافه و جای سوختگی روی بدنش باقی نماند. مبلغ مورد نیاز برای تکمیل درمان محمد هاکان ۱۰ میلیون تومان است.
شغل پدر محمد هاکان بلال فروشی است که جزو مشاغل فصلی محسوب می‌شود و کفاف خرج روزانه خانواده را هم نمی‌دهد. از یاوران پر مهر خود، خواستار کمک به درمان این کوچولوی رنج‌دیده هستیم تا هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.