کلنگ ساخت مدرسه‌ی جدید در یکی دیگر از روستاهای توابع سیستان به دست مهرآفرینی‌ها زده شد

کلنگ ساخت مدرسه‌ی جدید در یکی دیگر از روستاهای توابع سیستان به دست مهرآفرینی‌ها زده شد | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۶,فروردین,۱۳۹۲ | 1095 نفر
کلنگ ساخت مدرسه‌ی جدید در یکی دیگر از روستاهای توابع سیستان  به دست مهرآفرینی‌ها زده شد
کلنگ ساخت مدرسه‌ی جدید در یکی دیگر از روستاهای توابع سیستان  به دست مهرآفرینی‌ها زده شد

پس از بازسازی دو مدرسه در روستای "کتیج" از توابع استان سیستان و بلوچستان، این بار کلنگ ساخت مدرسه‌ی دیگری در روستای "بنگر کرکوکان" در این منطقه توسط مؤسسه مهرآفرین زده شد.

مؤسسه مهرآفرین نزدیک به سه سال است که کمک‌رسانی به روستای محروم کتیج از توابع سیستان و بلوچستان آغاز کرده و در این سال‌ها علاوه بر کمک‌های نقدی و ارسال خواربار و پوشاک و مایحتاج زندگی برای نیازمندان تحت پوشش آن منطقه، در راستای حمایت تحصیلی از کودکان محروم آن منطقه فعالیت‌های دیگری را نیز انجام داده‌است. 

از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به بازسازی دو مدرسه نیمه مخروبه اشاره کرد که پس از بازسازی به محیطی ایمن و مناسب برای تحصیل فرزندان سیستانی ایران تبدیل شد. علی‌رغم این‌که ساخت وساز مدرسه در الویت برنامه‌های مهرآفرین نمی‌باشد؛ به دلیل وجود مدارس مخروبه بسیار و روستاهایی که حتی از داشتن یک مدرسه محروم بودند، مهرآفرین وارد کار ساخت مدرسه شد.

مهرآفرین در گام دیگری از فعالیت‌های خود برای آبادانی این منطقه، این بار با کمک شرکت صنعت سازه ثمین یکی از یاوران همیشه همراه ،که پرداخت تمامی هزینه های ساخت این مدرسه در روستای "بنگر کرکوکان" را تقبل نموده است، می‌کوشد تا شرایط بهتری را برای آموزش کودکان این منطقه فراهم کند.

 

امید است خیرین مدرسه ساز که خدمات ارزنده‌ی بسیاری در خصوص ساخت مدرسه در اقصی نقاط کشور انجام داده‌اند؛ در این منطقه نیز حضور پررنگ تر داشته باشند و نیازی احساس نشود که مهرآفرین مستقیماً به امر مدرسه سازی بپردازد و بر مأموریت سازمانی خود مبنی بر حمایت تحصیلی از کودکان نیازمند در این منطقه متمرکز شود.

با سپاس از شرکت صنعت سازه ثمین و تمامی نیکوکارانی که ما را در این راه همراهی می‌نمایند.

 

  • مدرسه کتیج
  • بازسازی مدرسه
  • زاهدان
  • کتیج
  • بنگر کرکوکان

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟