نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

پسری با یک کلیه/ امیرحسین به دیالیز نیاز دارد

پسری با یک کلیه/ امیرحسین به دیالیز نیاز دارد

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
158025000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15802500 - $percent=1.0535 -

105 %

138

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

پسری با یک کلیه/ امیرحسین به دیالیز نیاز دارد

امیرحسین، پسرک ۱۱ ساله شمالی از ابتدا با یک کلیه متولد شد. او که مشکل مثانه نیز دارد تا به حال ۲۵ بار عمل شده است. امیرحسین بعد از به دنیا آمدن، ۲ ماه در بیمارستان مفید تهران بستری بود و پزشکان هیچ امیدی به زنده ماندنش نداشتند. با این حال پسرک سرسخت‌تر از آن بود که به نظر می‌رسید و زنده ماند.
امیررضا برادر دوقلوی امیرحسین نیز مشکل قلبی دارد و در قلبش فنر کار گذاشته شده است. او که در کودکی توسط یکی از اقوام نزدیک، در غیاب والدین مورد کودک آزاری(سوختگی با سیگار) قرار گرفته تا یک ماه قادر به صحبت کردن نبود. بعدها مشخص شد امیررضا بیش فعال است و اکنون زیر نظر پزشک ریتالین مصرف می‌کند اما برای مشکلات گفتاری‌اش نیاز به گفتاردرمانی دارد که به علت مسائل مالی قادر به ادامه درمان نیست.
پدر و مادر این دو کودک از هم جدا شده‌اند و مادر بدون هیچ منبع درآمدی، با دریافت یارانه دولتی، حمایت اطرافیان و مستمری ناچیز ماهانه ۳۶۰ هزار تومان از کمیته امداد، تنها می‌تواند کرایه خانه را بپردازد و خورد و خوراک مختصری برای دو فرزند بیمارش تهیه کند.
البته گاهی با سبزی خرد کردن و فروش آن درآمد کوچکی دارد که آن نیز به دلیل موقتی بودن تاثیر چندانی در زندگی خانواده ندارد.
امیرحسین که اکنون باید کلاس چهارم دبستان باشد، به علت مشکلات جسمی تنها توانسته کلاس اول را بگذراند. بهره هوشی او به دلیل جراحی‌ها و بیهوشی‌های متعدد اندکی افت کرده و با وجود علاقه به تحصیل وضعیت جسمانی‌اش این کار را برای او دشوار کرده است.
امیرحسین هفته‌ای دو جلسه دیالیز می‌شود که علاوه بر درد و ناراحتی‌های متعدد برای کودک از جمله متورم شدن رگ‌های دست، هزینه آن برای مادر کمرشکن است. هزینه یک سال دیالیز امیرحسین ۱۵ میلیون تومان برآورد شده که برای تٲمین این مبلغ نیازمند مهرتان هستیم.

آینده امیرحسین چه شد؟

امیرحسین دیالیز می‌شود

امیرحسین دیالیز می‌شود

پنجشنبه ۱۴,اسفند,۱۳۹۹ | 772 نفر

با حمایت یاوران مهرآفرین درمان کلیوی امیرحسین، ادامه پیدا می‌کند. این پسرک . . .