تماس تصویری روانشناس با مددجویان/ جلسات روان‌درمانی مرکز پرتو به صورت آنلاین برگزار می‌شود

تماس تصویری روانشناس با مددجویان/ جلسات روان‌درمانی مرکز پرتو به صورت آنلاین برگزار می‌شود | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۸,دی,۱۳۹۹ | 639 نفر
تماس تصویری روانشناس با مددجویان/ جلسات روان‌درمانی مرکز پرتو به صورت آنلاین برگزار می‌شود
با تداوم بحران کرونا و سختی رفت و آمد، همچنین به علت شاغل بودن تعداد زیادی از حمایت‌گیرندگان واحد کار و خیابان، تعدادی از جلسات روان‌درمانی مرکز پرتو به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
این جلسات مشاوره و روان‌درمانی فردی که از چند ماه پیش با حضور روانشناس در مرکز، برای حل مشکلات حاد برخی مددجویان آغاز شده بود اکنون به شکل آنلاین پیگیری می‌شود. مدت زمان هر جلسه مانند جلسات حضوری ۴۵ دقیقه است و روانشناس با حضور در مرکز، از طریق خط موسسه با مددجویان تماس تصویری برقرار می‌کند.
بسیاری از این نوجوانان و مادران آنها به علت اشتغال در کارگاه‌های تولیدی یا آشپزخانه‌ها، نمی‌توانند مرخصی بگیرند و به طور حضوری و مستمر در جلسات حاضر شوند. از این رو امکان جلسه آنلاین برای آنها فراهم شده که
به گفته روانشناس مرکز تاثیر و بازدهی این جلسات رضایت‌بخش بوده است.
روان‌درمانی فردی جزو خدمات خاصی است که مرکز پرتو تنها به آن دسته مددجویان خود ارائه می‌دهد که در معرض مشکلاتی همچون افسردگی و اختلالات روانی شدید، تمایل به خودکشی، فرار از خانه و موارد آسیب‌زای دیگر قرار دارند.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟