مهرآفرین برای کودکان متولد زمستان روزی به‌یادماندنی آفرید

مهرآفرین برای کودکان متولد زمستان روزی به‌یادماندنی آفرید | 0 دیدگاه | شنبه ۲۷,دی,۱۳۹۳ | 1107 نفر
مهرآفرین برای کودکان متولد زمستان روزی به‌یادماندنی آفرید
مهرآفرین برای کودکان متولد زمستان روزی به‌یادماندنی آفرید

به گزارش روابط عمومی،جشن بهارانه زمستانی ها برگزار شد.
روز چهارشنبه، 24 دی ماه برای کودکان مهرآفرین روزی شاد و به یادماندنی بود. موسسه مهرآفرین که چندین سال است برای بچه‌های متولد هرفصل جشن تولدی جداگانه می‌گیرد، این بار هم میزبان60 نفر از کودکان متولد فصل زمستان و مادران‌شان بود تا در کنار هم، بعدازظهری پرهیجان، سرشار از موسیقی و بازی و هدیه‌های رنگارنگ را تجربه کنند.
جشن تولد زمستانی‌های مهرآفرین در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید با حضور کودکان تحت پوشش این موسسه و خانواده‌هایشان و همچنین مددکاران و مسئولان مهرآفرین برگزار شد. بچه‌ها که به اتفاق مادرهایشان، به موقع در محل مراسم حاضر شده بودند، بعد از پذیرایی با ورود شاد و پرسروصدای «عمو حامی» به سالن مواجه شدند.
بعد از اجرای مسابقه‌ای پرهیجان پانتومیم همراه با موسیقی بین دو گروه دخترها و پسرها توسط عمو حامی و اهدای جایزه به برندگان مسابقه، «خاله مریم» در میان استقبال زیاد بچه‌ها روی صحنه آمد و برنامه با آوازخوانی دسته‌جمعی و مسابقه کودکانه دیگری ادامه پیدا کرد.
بچه‌ها در طول اجرای این برنامه‌ها ذوق‌زده و خوشحال بودند و درتمام لحظات موسیقی زنده برنامه را همراهی می‌کرد. نمایش عروسکی با حضور «نخودی» هم بخش جذاب دیگری بود که خنده را روی لب‌های بچه‌ها نشاند.
بعد از هنرنمایی  گروه «حامی» از شبکه تلویزیونی جام جم که به صورت افتخاری اجرای برنامه جشن تولد را تقبل کرده بودند، گروه گیتار بچه‌های مهرآفرین به روی صحنه آمدند. این گروه که حدود یک سال است به صورت رایگان تحت تعلیم موسیقی قرار دارند، با رهبری معلم‌شان، قطعات شاد و کودکانه‌ای مثل «خونه مادربزرگه»، «آهویی دارم خوشگله»،«آقای راننده» و«خوشحال و شاد و خندانم» را با همراهی بچه‌های حاضر در سالن اجرا کردند. قسمتی از این برنامه هم به اجرای آهنگ‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت.
بریدن کیک تولد و اهدای کادوی تولد به بچه‌های متولد فصل زمستان هم آخرین بخش‌های این جشن خاطره‌انگیز بودند تا همه با لبی خندان و دستی پُر، روانه خانه‌های‌شان شوند و خاطره یک جشن تولد پرشور و شادمانه، برای همیشه در ذهن بچه‌ها ثبت شود.

  • مهرآفرین
  • تولد
  • گروه حامی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟