نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این نوجوان با پای آسیب‌دیده مشغول کارگری است/ پای علی نیاز به جراحی دارد

این نوجوان با پای آسیب‌دیده مشغول کارگری است/ پای علی نیاز به جراحی دارد

وضعیت کمپین

80000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
80560000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=8000000 - $amount_help=8056000 - $percent=1.007 -

100 %

79

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این نوجوان با پای آسیب‌دیده مشغول کارگری است/ پای علی نیاز به جراحی دارد

علی فقط دو سال داشت که پدر و مادرش را از دست داد. زن و شوهر جوان در حادثه رانندگی کشته شدند و مادربزرگ پیر، به ناچار سرپرستی علی را بر عهده گرفت. مادربزرگ که ساکن یکی از روستاهای شهریار است، با وجود فقر مالی، به سختی نوه خود را بزرگ کرد و به مدرسه فرستاد.
با این حال علی ناچار بود در کنار تحصیل، کمک خرج خانه هم باشد. حدود دو سال پیش، علی در یکی از رفت و آمدهای خود به محل کار، با موتور سیکلت تصادف کرد و از ناحیه پا، گردن، دندان و چشم آسیب دید. 
او تحت عمل جراحی قرار گرفت و در پای آسیب‌دیده‌اش پلاتین کار گذاشته شد. حالا بعد از گذشت دو سال، طبق نظر پزشک باید پلاتین از پای علی خارج شود. 
مادربزرگ هیچ پس‌اندازی ندارد و علی که با وجود پلاتین در پا، به کارگری در ساختمان‌ها و باغبانی در باغ‌های اطراف مشغول است، تنها آنقدری درآمد دارد که کفاف سیر کردن شکم خودش و مادربزرگ را بدهد.
آنها در خانه‌ای سرایداری، یا در واقع اتاقی ۲۰ متری، بدون لوله‌کشی گاز و امکانات اولیه زندگی می‌کنند و به سختی روزگار می‌گذارنند.
علی دانش‌آموز کلاس دهم است و با وجود اشتغال به کار و شرایط سخت زندگی، نمرات خوبی دارد. مادربزرگ از این که نمی‌تواند هزینه جراحی تنها نوه‌اش را تهیه کند، بسیار ناراحت و نگران است.
برای خارج کردن پلاتین از پای علی، مبلغی حدود8 میلیون تومان نیاز است. از مهرآفرینان خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند.