نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

رضا در جدال با مرگ/ این کودک ۶ ساله که از مرگ بازگشته نیازمند درمان‌ فوری است

رضا در جدال با مرگ/ این کودک ۶ ساله که از مرگ بازگشته نیازمند درمان‌ فوری است

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
154550000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15455000 - $percent=1.0303333333333 -

103 %

142

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

رضا در جدال با مرگ/ این کودک ۶ ساله که از مرگ بازگشته نیازمند درمان‌ فوری است

ورق زندگی رضا کودک ۶ ساله نیشابوری بر اثر یک حادثه برگشت. در فروردین ماه امسال سانحه تصادفی شدید و مرگبار، تمام اعضای خانواده رضا از جمله پدر، مادر، خواهر وعمویش را از او گرفت. همه در این تصادف جان باختند و رضا به عنوان تنها بازمانده حادثه، به مدت یک ماه در بیمارستان امداد مشهد در وضعیت کما بستری شد. 
در حالی که امید چندانی به زنده ماندنش وجود نداشت، رضا بعد از یک ماه به زندگی برگشت. اما او دیگر پسرک شاد و سالمی نبود که قبل از تصادف می‌توانست روی پاهایش بدود و با صدای بلند بخندد. در اثر ضربات وارده، یک چشم رضا نابینا شده، فرم بدن او تغییر کرده و دچار بیماری cp یا فلج مغزی شده است. شیشه‌های خرد شده در اثر تصادف، زیر پوست کودک رفته و مدام به طرز دردناکی حرکت می‌کند. علاوه بر این‌ها شوک وارده باعث شده رضا تکلم خود را از دست بدهد. 
پس از ترخیص رضا از بیمارستان پدربزرگ مادری‌اش حضانت او را بر عهده گرفت اما چون از عهده مراقبت از این کودک بیمار برنمی‌آمد، دختر دایی مادرش با وجود داشتن دو فرزند، با رضایت همسرش نگهداری از او را تقبل کرده است. علت این تصمیم از طرف این بانوی خیرخواه، بزرگ شدن همسر خودش در پرورشگاه بوده است.
هرچند در منزل دختردایی مادر رضا از او به خوبی پرستاری می‌شود اما این خانواده از عهده تٲمین هزینه‌های درمان کودک برنمی‌آید.
اکنون رضا نیازمند عمل جراحی، گفتار درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، تشک طبی، تخت طبی، دستگاه اکسیژن(به دلیل تشنج های مکرر)، پوشک، سرم شست و شو و داروهای متعدد است. هزینه درمان رضا تا چند ماه آینده، حدود ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است. از مهرآفرینان طلب یاری و همراهی داریم تا دست‌های پر مهرتان مرهمی بر زخم‌های این کودک دردمند باشد.
کاردرمانی و فیزیوتراپی رضا آغاز شد

کاردرمانی و فیزیوتراپی رضا آغاز شد

سه شنبه ۲۷,آبان,۱۳۹۹ | 833 نفر

درمان رضا، کودک نیشابوری که در اثر تصادفی مرگبار خانواده‌اش را از دست داده . . .