نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این دو برادر در هفت سالگی راه می‌افتند!/ دوقلوی یاسوجی باید به سرعت جراحی شوند

این دو برادر در هفت سالگی راه می‌افتند!/ دوقلوی یاسوجی باید به سرعت جراحی شوند

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
150520000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15052000 - $percent=1.0034666666667 -

100 %

126

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این دو برادر در هفت سالگی راه می‌افتند!/ دوقلوی یاسوجی باید به سرعت جراحی شوند

ماهان و آرمان، دوقلوهای پنج ساله یاسوجی نارس به دنیا آمده‌اند. این دو برادر باهوش و خوش‌اخلاق، مبتلا به سی‌پی (نارسایی مغز) هستند که باعث شده در تکلم و راه رفتن‌ با مشکلاتی مواجه شوند. آنها هنوز پوشک می‌شوند، چشم‌هایشان انحراف دارد و انگشت‌هایشان همیشه جمع است. 
آرمان و ماهان هرچند شعر، کلمات انگلیسی و سوره‌های قرآن را از حفظ می‌خوانند و منظورشان را به خوبی منتقل می‌کنند اما کلمات آنها برای شنونده گاه نامفهوم است. این دو کودک در پنج سالگی هنوز قادر به راه رفتن نیستند و به گفته پزشک به دلیل نارس بودن پوسته مغز، احتمالا در سن هفت یا هشت سالگی راه خواهند افتاد، مشروط بر آن که حالت ضربدری پاهایشان برطرف شود.
ماهان و آرمان پاهایشان را به حالت قیچی روی هم می‌گذراند که این موضوع در آینده مانع راه رفتن‌شان خواهد شد. هرچند آنها هفته‌ای ۵ روز به کاردرمانی می‌روند ولی برای بهبود کامل نیاز به عمل جراحی دارند.
قرار است یکی از همین روزها پای دو برادر کوچک در بیمارستان مادر و کودک شیراز، از چند نقطه تحت جراحی ارتوپدی قرار بگیرد که هزینه جراحی و آزمایشات بالغ بر ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است. پدر دوقلوها کارگر ساده و مادر آنها خانه‌دار است. امکان تٲمین این مبلغ با توجه به مستٲجر بودن خانواده و سایر هزینه‌های جانبی درمان بچه‌ها، برای پدر وجود ندارد. برای درمان این دو کودک و کمک به طبیعی شدن روال رشد آنها از عزیزان همراه، در خواست یاری داریم.

آینده ماهان و آرمان چه شد؟

دوقلوهای یاسوجی جراحی شدند

دوقلوهای یاسوجی جراحی شدند

جمعه ۰۷,شهریور,۱۳۹۹ | 803 نفر

ماهان و آرمان، دو قلوهای یاسوجی مبتلا به پی سی جراحی شدند.دو برادر پنج ساله . . .