نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این دختر کوچک بابت بدشکلی چهره مورد تمسخر همسالانش است/ کمک کنیم الناز ظاهری طبیعی پیدا کند

این دختر کوچک بابت بدشکلی چهره مورد تمسخر همسالانش است/ کمک کنیم الناز ظاهری طبیعی پیدا کند

وضعیت کمپین

130000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
132231000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=13000000 - $amount_help=13223100 - $percent=1.0171615384615 -

101 %

108

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این دختر کوچک بابت بدشکلی چهره مورد تمسخر همسالانش است/ کمک کنیم الناز ظاهری طبیعی پیدا کند

الناز ۹ ساله، با اختلال مادرزادی شکاف کام یا همان لب شکری به دنیا آمده و به دلیل تمسخر همکلاسی‌هایش بابت بدشکلی صورت در مدرسه استثنایی درس می‌خواند. او بابت تفاوت ظاهری‌اش با بچه‌های دیگر، تمام عمر با احساساتی نظیر خجالت و تحقیر، دست و پنجه نرم کرده است. لب و بینی الناز قبلا یک بار جراحی شده اما شکاف کام با یک جراحی درمان نمی‌شود و با رشد کودک نیاز به جراحی تکمیلی وجود دارد.
الناز فرزند اول خانواده است و یک خواهر و برادر دیگر هم دارد. پدر آنها کارگر روزمزد و مبتلا به دیسک کمر است. حقوق روزانه پدر، در روزهایی که او را با وجود نقص جسمانی‌اش سر کار می‌برند، تنها هفتاد هزار تومان است. مادر خانه‌دار است و تلاش می‌کند با حمایت مددکار یک اشتغال خانگی برای کمک به امرار معاش خانواده راه بیندازد.
پدر الناز چند سال پیش با تمام اندوخته‌اش به اضافه وام مسکن خانه کوچکی خریده‌ و ماهانه اقساط وام را پرداخت می‌کند؛ هرچند حمام و دستشویی وضعیت ناسالمی دارد، کف خانه نشست کرده و از نظر لوازم زندگی نیز در مضیقه‌اند.
با این وجود مشکل اصلی خانواده مخارج سنگین درمان الناز است. دخترک علاوه بر شکاف کام، به کیست چشمی هم مبتلاست و باید از عینک مخصوصی استفاده کند که خانواده هنوز نتوانسته آن را تهیه کند. حدود دو سال پیش از چشم کودک نمونه برداری شد و حالا هر ۶ ماه یک بار او را برای درمان به تهران می‌برند. از سوی دیگر پزشکان گفته‌اند قبل از جراحی فک و دهان، باید تمام مشکلات دندانی الناز درمان و فک بالا و پایینش ارتودنسی شود.
هزینه درمان دندانپزشکی الناز ۱۳ میلیون تومان برآورد شده که از یاوران عزیزمان تقاضا داریم در تٲمین این مبلغ ما را یاری کنند.
با کمک‌های شما و پس از درمان شکاف کام؛  الناز حالا زیباتر می‌خندد

با کمک‌های شما و پس از درمان شکاف کام؛ الناز حالا زیباتر می‌خندد

یکشنبه ۰۷,آذر,۱۴۰۰ | 621 نفر

الناز دختر 10 ساله مبتلا به شکاف کام با حمایت مهرآفرینان تحت درمان قرار گرف . . .