نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

یک بیماری نادر قدرت یادگیری این نوجوان را از او گرفت

یک بیماری نادر قدرت یادگیری این نوجوان را از او گرفت

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
100160000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=10016000 - $percent=1.0016 -

100 %

160

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

یک بیماری نادر قدرت یادگیری این نوجوان را از او گرفت

دانش ۱۶ ساله است. او چهار سال پیش یعنی وقتی تنها ۱۲ سال سن داشت و کودکی سالم وطبیعی بود، ناگهان در منزل بیهوش شد و پس از انتقال به بیمارستان در اثر تزریق آمپول اشتباهی، بخش‌هایی از مغزش از کار افتاد. سپس دانش را به بیمارستان مفید تهران منتقل کردند و پزشکان بیماری او را آنسفالی انیوسیون مغزی تشخیص دادند. این بیماری نادر عملکرد طبیعی مغز دانش را مختل کرده است. او مجبور است در روز ۶ وعده غذا بخورد و قدرت یادگیری‌اش بسیار افت کرده به طوری که هر یک سال تحصیلی را در طول سه سال می‌گذراند. همچنین غلظت خون دانش بسیار بالاست و نیاز به بستری شدن دارد.
با بررسی مدارک پزشکی و طبق اظهارات خانواده، تا کنون بالغ بر صد میلیون تومان هزینه درمان این نوجوان شده تا جایی که پدر او به ناچار منزل مسکونی خود را فروخته و خرج درمان فرزندش کرده است. پدر دانش سرایدار مدرسه است با حقوق ماهانه دو میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان نیز بابت مخارج درمان پسرش بدهکار است. 
اکنون طبق تشخیص پزشکان آزمایش این نوجوان باید برای آزمایشگاهی در آلمان ارسال شود که این کار ده میلیون تومان هزینه دارد. از مهرآفرینان و همراهان همیشگی خواهشمندیم ما را در تهیه این مبلغ یاری کنند.
روند درمان نوجوان سنندجی ادامه دارد

روند درمان نوجوان سنندجی ادامه دارد

شنبه ۰۴,بهمن,۱۳۹۹ | 645 نفر

درمان دانش، نوجوان ۱۶ ساله سنندجی که در اثر یک بیماری نادر، دچار اختلال عمل . . .