نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

این کودک از طریق سوند تغذیه می‌شود/ نیاز دخترک ۱۴ ماهه به عمل جراحی

این کودک از طریق سوند تغذیه می‌شود/ نیاز دخترک ۱۴ ماهه به عمل جراحی

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
121700000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=12170000 - $percent=1.0141666666667 -

101 %

89

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

این کودک از طریق سوند تغذیه می‌شود/ نیاز دخترک ۱۴ ماهه به عمل جراحی

معصومه کوچولو به بیماری مادرزادی آرترزی مری یا عدم پیوستگی مری و معده مبتلاست. این کودک ۱۴ ماهه، ششمین فرزند یک خانواده پرجمعیت است که در خانه‌ای قدیمی در محله کوره‌پزخانه سکونت دارند.
معصومه دو و نیم ماه در بخش nicu بیمارستان مفید بستری بوده و طی پروسه‌ای دردناک و طولانی، دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
در حال حاضر مری و معده این کودک از طریق سوند به یکدیگر متصل شده‌اند و شیر خشک به داخل سوندی که در شکم بچه تعبیه شده، تزریق می‌شود. مصرف شیر مادر برای نوزادانی که به این بیماری مبتلا هستند ممنوع است و باید تنها از شیر خشک آپتامیل که از انواع شیر خشک‌های ضد حساسیت است استفاده شود.
بجز تهیه شیرخشک، تعویض مداوم سوند، تهیه پوشک و پدهای بهداشتی از سایر مخارج این کودک است چرا که به توصیه پزشک ایجاد کوچک‌ترین عفونت و بیماری در بدن معصومه ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.
پدر معصومه تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و مدت کوتاهیست که به عنوان کارمند دهیاری با حقوقی جزئی استخدام شده است. او به دلیل هزینه‌های بالای درمان معصومه، خانواده را بیمه تامین اجتماعی کرده که پرداخت همین حق بیمه ماهانه بخشی از حقوق ناچیزش را کسر می‌کند. 
در حال حاضر پزشکان تشخیص داده‌اند که یک جراحی دیگر نیز بر روی این کودک لازم است تا پروسه غذاخوردن برای او راحت‌تر شود. طبق محاسبات انجام شده هزینه جراحی و درمان‌های روتین معصومه معادل ۱۲ میلیون تومان است.
با توجه به درآمد پدر و هزینه‌هایی که تا امروز جهت درمان معصومه صورت گرفته تامین این مبلغ در توان او نیست و احتیاج به مساعدت مالی دارد‌. از یاوران خوبمان خواهشمندیم ما را در تهیه این مبلغ و درمان معصومه کوچولو یاری کنند.