آرزوی ۱۵۲۹ کودک نیازمند تهران برآورده شد

آرزوی ۱۵۲۹ کودک نیازمند تهران برآورده شد | 0 دیدگاه | یکشنبه ۰۷,اردیبهشت,۱۳۹۹ | 1097 نفر
آرزوی ۱۵۲۹ کودک نیازمند تهران برآورده شد
رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی ۱۵۲۹ کودک تحت حمایت این نهاد در سال ۹۸ خبر داد و گفت: برای این آرزوها ۴۷۶ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان از طرف خیرّان پرداخت شد.

فقر
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد دهرویه به نحوه برآورده شدن این آرزوها اشاره کرد و گفت: این آرزوها به شکل‌های متفاوتی از جمله استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزوها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزوها به آدرس http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال ۹۷ آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزوهای کودکان دسته بندی و روی این سایت بارگذاری می‌شود.

دهرویه گفت: مهمترین آرزوهای کودکان داشتن کمک هزینه درمان، کمک هزینه فرهنگی و تحصیلی، لوازم و اسباب منزل و اسباب بازی است.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت: در شهرستان‌ها اداره کمیته امداد ملارد با ۲۳۴، ورامین با ۹۱ و شهر قدس با ۸۲ آرزو و در شهر تهران اداره کمیته امداد مناطق ۶و۷ با ۸۰ آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟